Οριζόντιο κλείσιμο των σχολείων όλης της χώρας, σε όλες τις βαθμίδες, εισηγείται προς την κυβέρνηση η επιτροπή των λοιμωξιολόγων.
Σύμφωνα με διαρροές από την επιτροπή, τα αυξανόμενα κρούσματα σε μικρές ηλικίες προβλημάτισαν ιδιαίτερα τους ειδικούς και τους οδήγησε στην απόφαση αυτή που αναμένεται να ανακοινωθεί σήμερα το απόγευμα.
Έτσι, αν υιοθετηθεί από την κυβέρνηση η εισήγηση της επιτροπής, το σύστημα της τηλεκπαίδευσης θα επεκταθεί και στις «κόκκινες» περιοχές όπου λειτουργούσαν δια ζώσης τα σχολεία.
Θυμίζουμε στις περιοχές που δεν ήταν σε βαθύ κόκκινο, υπήρχε δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγείων, δημοτικών, ολοήμερων σχολείων), των γυμνασίων (μη συμπεριλαμβανομένων των γυμνασίων με λυκειακές τάξεις), καθώς και των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.
Πάντως τις τελευταίες ώρες και σύμφωνα με τα ρεπορτάζ στον ηλεκτρονικό Τύπο οι επιστήμονες δεν κρύβουν πλέον την ανησυχία τους και εισηγούνται την αυστηροποίηση του lockdown.
Για την ακρίβεια η επιστήμονες θα εισηγηθούν
- επέκταση του πλήρους lockdown μέχρι το τέλος του Μαρτίου, στις περιοχές που ήδη αυτό είναι σε ισχύ
- επιβολή πλήρους lockdown σε εννέα ακόμη περιοχές και συγκεκριμένα στις περιφερειακές ενότητες Ευρυτανίας, Χαλκιδικής, Κιλκίς, Λέσβου και στους δήμους Ιωαννίνων, Μετσόβου, Κατερίνης, Σκιάθου και Χανίων