Live τώρα    
Καταγγελία του ΔΣΑ / Δικηγόροι κατά δικαστών για την τακτική της "διχοτόμησης" των πινακίων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Καταγγελία του ΔΣΑ / Δικηγόροι κατά δικαστών για την τακτική της "διχοτόμησης" των πινακίων

Για "ευθεία καταστρατήγηση" σχετικών αποφάσεων της ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας κατηγορεί ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθήνας τις δικαστικές συνθέσεις που έχουν ως πρακτική να διχοτομούν το πινάκιο εκδίκασης των υποθέσεων και να διακόπτουν σε διαφορετικές δικασίμους υποθέσεις που έπονται στη σειρά του εκθέματος ενώ συνεχίζεται η εκδίκαση προηγούμενων.

Σύμφωνα με τον ΔΣΑ, η συγκεκριμένη πρακτική παραβιάζει απόφαση της ολομέλειας των δικηγόρων που επιβάλλει στα μέλη της να απέχουν των καθηκόντων τους σε υποθέσεις Εφετείου στη δεύτερη διακοπή μετά την πρώτη συνεδρίαση και σε κάθε επόμενη, εκτός βεβαίως των εξαιρέσεων που αυτή θέτει.

Αποφάσισε δε να αποστείλει σχετική επιστολή κοινοποιώντας την απόφασή του στον πρόεδρο της Τριμελούς Διοικήσεως του Εφετείου Αθηνών και να εκδώσει ανακοίνωση που θα δεσμεύει τους δικηγόρους της Αθήνας για την αποχή τους από τη Συνεδρίαση του Ε' Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων που δικάζει μετά από αλλεπάλληλες διακοπές στις 3 Ιουλίου 2015 με αρχική δικάσιμο 23.3.2015 και αριθ. πινακίου 3, χωρίς ακόμα να έχει γίνει έναρξη της αποδεικτικής διαδικασίας, δεδομένου ότι στην προκειμένη περίπτωση ακολουθήθηκε αυτή ακριβώς η πρακτική της παραβίασης του αρχικού πινακίου.

Ακόμη αποφάσισε να ζητήσει από τον πρόεδρο της Τριμελούς Διοικήσεως του Εφετείου Αθηνών να σεβαστεί την ανωτέρω απόφαση και να μην προβεί με πράξη του σε περαιτέρω αυτεπάγγελτο διορισμό δικηγόρων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0