"Κόλαφος" για το σύστημα διαφθοράς και ανομίας που επικρατούσε όλα τα προηγούμενα χρόνια στα εξοπλιστικά προγράμματα είναι η εισαγγελική πρόταση προς το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στη δίκη για την προμήθεια του στρατιωτικού συστήματος τηλεπικοινωνιών "Ερμής 2" που μέχρι σήμερα παραμένει "τυφλό" καθώς δεν λειτουργεί.
Με την εισήγησή της πρότεινε να κριθούν ένοχοι για απιστία προς την υπηρεσία ο πρώην διευθυντής Εξοπλισμών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας Γιάννης Σμπώκος, ο αναπληρωτής του Αντώνης Κάντας και το στέλεχος της ίδιας διεύθυνσης Ν. Λεονταρίτης. Όσο για τον Α. Τσοχατζόπουλο, στον οποίο έγινε επανειλημμένα αναφορά, αφού κατά το κατηγορητήριο τέλεσε και εκείνος την απιστία, έλαμψε διά της απουσίας του, αφού σύμφωνα με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών το αδίκημα έχει παραγραφεί...
Η εισαγγελέας Ελένη Καρκαμπούνα εξαπέλυσε δριμύ "κατηγορώ" κατά του Α. Τσοχατζόπουλου, για τον οποίο είπε ότι "επιδόθηκε στην κατάρτιση ενός σχεδίου απιστίας προκειμένου να ελαττώσει την περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου τοποθετώντας σε καίριες θέσεις έμπιστους δικούς του ανθρώπους". Αυτοί δεν ήταν άλλοι, κατά την εισαγγελέα, από τους τρεις κατηγορούμενους που "μερίμνησαν προκειμένου η σύμβαση να γίνει με επωφελείς διατάξεις για τη Siemens ώστε να ζημιωθεί η περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου".
Σύμφωνα με την Ελ. Καρκαμπούνα "η Siemens λειτουργούσε ως το αόρατο χέρι που κινούσε τα νήματα με ταχύτητα φωτός" και πρόσθεσε ότι επιλέχθηκε η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης αντί του διεθνούς διαγωνισμού γιατί "αν γινόταν το δεύτερο, το Δημόσιο θα είχε πετύχει πολύ καλύτερες τιμές και θα ήταν δυνατή η επιλογή ενός καλύτερου συστήματος".
Όσον αφορά τα 500.000 ευρώ που φέρεται ότι έλαβε ο Κάντας από το στέλεχος της Siemens Πρόδρομο Μαυρίδη για να κλείσει τη δουλειά, πράξη που ο κατηγορούμενος αρνείται, η εισαγγελέας τόνισε: "Προσπαθεί πάση θυσία να μην συνδεθεί το όνομά του με τη Siemens, η οποία προφανώς τον έχει εξασφαλίσει και με άλλα ποσά, διάσπαρτα ανά τον πλανήτη, που δεν θα βρεθούν ποτέ..."
Αναφερόμενη ειδικά στο σύστημα "Ερμής 2" η εισαγγελέας τόνισε: "Δεκαέξι χρόνια μετά, το σύστημα δεν λειτουργεί. Είναι μια σειρά μισοτελειωμένου, άχρηστου, μη λειτουργικού και αναχρονιστικού συστήματος. Θα μπορούσαμε να κάνουμε χρήση του; Όχι, κύριε πρόεδρε. Ποιον ενδιέφερε άλλωστε; Τον κ. Τσοχατζόπουλο και τους συνεργούς του; Προφανώς όχι"...