Νομοθετική ρύθμιση αναμένεται να εντάξει ο υπουργός Εσωτερικών Ν. Βούτσης στο νομοσχέδιο για τους ΟΤΑ, με το οποίο θα τροποποιείται πρότερη ρύθμιση και θα προβλέπεται η εκλογή αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια των Περιφερειών. Αυτό προέκυψε έπειτα από σύσκεψη που είχε χθες ο γ.γ. Εσωτερικών Κ. Πουλάκης με τα μέλη του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ). Άλλωστε, αντίστοιχη ρύθμιση υφίσταται για τα υπηρεσιακά συμβούλια των δήμων.