Live τώρα    
Με κυρώσεις προειδοποιεί το ΥΔΜΗΔ τους φορείς που δεν εφαρμόζουν τον νόμο για τα ανοιχτά δεδομένα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Με κυρώσεις προειδοποιεί το ΥΔΜΗΔ τους φορείς που δεν εφαρμόζουν τον νόμο για τα ανοιχτά δεδομένα

Με κυρώσεις προειδοποιεί το υπ. Διοικητικής Ανασυγκρότησης τους φορείς που δεν εφαρμόζουν τις διαδικασίες που ορίζει ο νόμος για την ανοιχτή διάθεση δεδομένων και πληροφοριών του δημόσιου τομέα. Με εγκύκλιό του, ο Γ. Κατρούγκαλος υπογραμμίζει πως ελάχιστοι φορείς μέχρι σήμερα έχουν προχωρήσει στην καταγραφή και αξιολόγηση των εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων, που κατέχουν, απαιτούμενο στάδιο για την έναρξη εφαρμογής του νόμου για την ανοιχτή διάθεση πληροφοριών.

Για τον λόγο αυτό, όπως σημειώνεται στην εγκύκλιο, καλούνται όλες οι υπηρεσίες να προχωρήσουν "άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες, υπενθυμίζοντας ότι, σε περίπτωση που οι προβλεπόμενες με τις ως άνω διατάξεις προθεσμίες παρήλθαν άπρακτες, τα σύνολα εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Νόμου διατίθενται πλέον ελεύθερα προς περαιτέρω χρήση και αξιοποίηση, με την επιφύλαξη της τήρησης της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων".

Υπενθυμίζεται ότι "για την εφαρμογή των εξεταζόμενων διατάξεων προς τον σκοπό της άμεσης και αποτελεσματικής υλοποίησης της αρχής της ανοιχτής διάθεσης και περαιτέρω χρήσης των εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων του δημόσιου τομέα, προβλέπεται έλεγχος της τήρησης της ως άνω διαδικασίας από το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης".

Ν.ΜΟΡΦ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0