Live τώρα    
Καταδίκη... νεκρού για κλοπή ρεύματος!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Καταδίκη... νεκρού για κλοπή ρεύματος!

Θεσσαλονίκη: Δικαστήριο της Θεσσαλονίκης καταδίκασε σε εξάμηνη φυλάκιση... νεκρό, ο οποίος κατηγορούνταν για κλοπή ρεύματος από τη ΔΕΗ! Συγκεκριμένα, το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης αρνήθηκε να δώσει στο συνήγορο υπεράσπισης το χρονικό περιθώριο που ζήτησε για να προσκομίσει το πιστοποιητικό θανάτου του άτυχου ανέργου, που πριν λίγες ημέρες έφυγε από τη ζωή εξαιτίας καρδιακού επεισοδίου. Η υπόθεση είχε πάρει δημοσιότητα, καθώς ο εκλιπών, που είχε τρία μικρά παιδιά και ζούσε σε διαμέρισμα στους Νέους Επιβάτες, όταν η σπιτονοικοκυρά διέκοψε τη σύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος επειδή αδυνατούσε να της καταβάλει το τίμημα, αναγκάστηκε να το επανασυνδέσει μόνος του. Όμως η σπιτονοικοκυρά ειδοποίησε τη ΔΕΗ, ενώ όλο αυτό το διάστημα η οικογένεια διαβιούσε με τη βοήθεια των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0