Live τώρα    
Χαιρετίζουν την παρέμβαση Τσίπρα οι δήμαρχοι Αττικής
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χαιρετίζουν την παρέμβαση Τσίπρα οι δήμαρχοι Αττικής

"Τη συμπαράστασή της προς την κυβέρνηση για μια επιτυχή κατάληξη της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές της χώρας" εξέφρασε με απόφασή της χθες η Γενική Συνέλευση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής (ΠΕΔΑ). Αναφορικά με την ΠΝΠ, η ΠΕΔΑ χαιρέτισε "τις βελτιώσεις στη ρύθμιση που επιτεύχθηκαν μετά τις συναντήσεις της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού προσωπικά με την ΚΕΔΕ και την ΕΝΠΕ, υποστηρίζοντας την εύρεση λύσης μέσα από τον διάλογο που διεξάγεται. Λύση που διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των ΟΤΑ μέσα στο πλαίσιο του νόμου που εγκρίθηκε πλέον από τη Βουλή και του οδικού χάρτη που συμφωνήθηκε".

Νωρίτερα, στην εισήγησή του ο Ηρ. Γκότσης, πρόεδρος της ΠΕΔΑ και δήμαρχος Ν. Ιωνίας, τάχθηκε υπέρ των πρωθυπουργικών δεσμεύσεων για την εφαρμογή της ΠΝΠ, επισημαίνοντας ότι "κανένας δεν μπορεί και δεν έχει δικαίωμα να αγνοεί ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει υποστεί τη μεγαλύτερη και πιο 'βίαιη' οικονομική αφαίμαξη τα τελευταία χρόνια από οποιονδήποτε άλλο τομέα του Δημοσίου". Θέση που υιοθετήθηκε από τους αιρετούς και συμπεριλήφθηκε στην απόφαση της ΠΕΔΑ.

Ο γ.γ. του υπουργείου Εσωτερικών Κ. Πουλάκης ενημέρωσε τους αιρετούς για τις ρυθμίσεις που ετοιμάζει το υπουργείο για τη διευκόλυνση της λειτουργίας των δήμων. Ενώ για την ΠΝΠ επικαλέστηκε στις διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού τονίζοντας, ότι η εφαρμογή της "δεν θέτει σε κίνδυνο τα συμφέροντα των ΟΤΑ".

Η.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0