Ραντεβού στις 12 το μεσημέρι στην πλ. Κλαυθμώνος δίνουν δεκάδες αντιρατσιστικές, αντιφασιστικές, μεταναστευτικές και προσφυγικές οργανώσεις, κινήσεις δικαιωμάτων, σωματεία εργαζομένων και κινηματικές συλλογικότητες για ένα μεγάλο συλλαλητήριο - συναυλία αντίστασης και αλληλεγγύης με συνθήματα "Δικαιοσύνη στους μετανάστες και τους Πρόσφυγες", "Αξιοπρεπή ζωή για όλους και όλες". Το "παρών" θα δώσει και η Ανοιχτή Πόλη, ενώ δεν θα λείψουν χάπενινγκ, μουσική, χορός και κρουστά μεταναστών και προσφύγων και γκρουπ δεύτερης γενιάς γενιάς από τις Φιλιππίνες, την Αφρική, το Αφγανιστάν και το Κουρδιστάν.
Ο Αντιφασιστικός Συντονισμός Αθήνας - Πειραιά, μετά την πορεία προς τη Βουλή θα συνεχίσει προς τα γραφεία της Χ.Α. με σημείο ανασύνταξης στις 16.00 στα Προπύλαια. Η ΚΕΕΡΦΑ καλεί σε συγκέντρωση στην Ομόνοια και στην συνέχεια για συναυλία στο Σύνταγμα στις 4 μ.μ. Στην πλατεία Συντάγματος από τις 9 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι κλιμάκιο του Συνηγόρου του Πολίτη θα διανείμει ενημερωτικό υλικό.