Άλλη μια "αναρχική προβοκάτσια" σημειώθηκε χθες, λίγες ώρες μετά το μήνυμα Μαζιώτη. Λίγο πριν τις 8 το βράδυ, ομάδα 50-60 αντιεξουσιαστών έκανε ξαφνικά την εμφάνισή της στην περιοχή έξω από το σπίτι του πρωθυπουργού κρατώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα υπέρ των κρατουμένων απεργών πείνας, της κατάργησης των φυλακών Τύπου Γ, της αποφυλάκισης του Σάββα Ξηρού και την κατάργηση της αντιτρομοκρατικής νομοθεσίας. Η ομάδα έριξε φέιγ βολάν, έγραψε συνθήματα και αποχώρησε μέσα σε ελάχιστο χρόνο.