Πρόσθετη παρέμβαση υπέρ των ενώσεων των καταναλωτών άσκησε στην ολομέλεια του Αρείου Πάγου ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθήνας σε συνέχεια της συλλογικής αγωγής κατά της επιβολής του ΕΕΤΗΔΕ (χαράτσι) στους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Η συζήτηση της υπόθεσης έχει προγραμματιστεί για τις 23 Απριλίου.
Υπενθυμίζεται ότι με την υπ' αριθμόν 1101/2012 απόφασή του το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθήνας είχε κρίνει ότι το διαβόητο χαράτσι είναι αντισυνταγμτικό και αντίθετο στο Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ.
Οι δικηγόροι στην ολομέλεια του Αρείου Πάγου αναμένεται να υποστηρίξουν πρόσθετα ότι δεν είναι συνταγματικώς και υπερνομοθετικώς επιτρεπτή η επιβολή φόρου κατοχής επί απρόσοδης ακίνητης περιουσίας και μάλιστα χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η εισοδηματική κατάσταση του φορολογουμένου, κυρίως στη βάση ενός συστήματος πλασματικών αντικειμενικών αξιών.