Πολλοί εξανέστησαν με το σκίτσο του Τάσου Αναστασίου στην «Αυγή». Το σκίτσο, προ ημερών, που υπονοούσε ότι ο Σόιμπλε συμπεριφέρεται ως ναζί. Το θέμα πήρε μεγάλη δημοσιότητα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Η παραπάνω φωτογραφία, όπως έμαθα, είναι από το καρναβάλι του Ντίσελντορφ, το 2013. Υπάρχει άραγε διαφορά ανάμεσα στις δύο αναπαραστάσεις; Σε αυτό τον καρνάβαλο στη Γερμανία και στο σκίτσο του Αναστασίου;
Ήδη έχει γίνει πολύς λόγος. Η ελευθερία του λόγου είναι αυτονόητη. Όπως και η ελευθερία της κριτικής. Όμως, μεγάλα παιδιά είμαστε, ας μη σοκαριζομαστε με την απεικόνιση απόψεων τις οποίες συναντάμε πολύ συχνά. Ποιος διαφωνεί ότι η Γερμανία επιβάλλει στην Ευρώπη πολιτικές χάρη στην οικονομική της δυναμη και στο μέγεθός της; Αυτό έχει γίνει αντιληπτό στην Ελλάδα και την Ευρώπη και, όπως δείχνει η φωτό και στη Γερμανία, εδώ και δύο χρόνια. Με τραβηγμένο τρόπο γίνεται σκίτσο στην Ελλάδα και καρνάβαλος στη Γερμανία. Ας μην παριστάνουμε τους έκπληκτους...