Κατέθεσε χθες ενώπιον της ανακρίτριας ο πρώην γενικός γραμματέας της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας Τάκης Μπαλτάκος σχετικά με το βίντεο που δημοσιοποίησε ο χρυσαυγίτης βουλευτής Ηλίας Κασιδιάρης με τη μεταξύ τους συνομιλία στη Βουλή.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Τ. Μπαλτάκος, που παραιτήθηκε από τη θέση του μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο, επανέλαβε στην κατάθεσή του ότι ο Κασιδιάρης βιντεοσκοπούσε τη συνομιλία.
Υπενθυμίζεται ότι για την υπόθεση έχει ασκηθεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος εις βάρος του υπόδικου βουλευτή για παραβίαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων. Τις επόμενες ημέρες θα κληθεί να δώσει την απολογία του για τη συγκεκριμένη υπόθεση.