Μέσω Twitter ήρθε το πρώτο σχόλιο από την Κομισιόν μετά την απόφαση της Gazprom να διακόψει επ’ αόριστον τη ροή φυσικού αερίου μέσω Nord Stream.
«Η ανακοίνωση της Gazprom σήμερα το απόγευμα ότι κλείνει για άλλη μια φορά τον Nord Stream 1 με δόλια προσχήματα είναι άλλη μια επιβεβαίωση της αναξιοπιστίας της ως προμηθευτή» τονίζει ο επικεφαλής εκπρόσωπος της Κομισιόν, Ερίκ Μαμέρ.
Παράλληλα επισημαίνει ότι «είναι επίσης απόδειξη του κυνισμού της Ρωσίας, καθώς προτιμά να καίει το αέριο αντί να τηρεί τις συμβάσεις».
Gazprom’s announcement this afternoon that it is once again shutting down NorthStream1 under fallacious pretenses is another confirmation of its unreliability as a supplier.
— Eric Mamer (@MamerEric) September 2, 2022
It’s also proof of Russia’s cynicism, as it prefers to flare gas instead of honoring contracts.