Live τώρα    
Τέξας: Αυτοκόλλητα "μόνον για λευκούς" σε βιτρίνες καταστημάτων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τέξας: Αυτοκόλλητα "μόνον για λευκούς" σε βιτρίνες καταστημάτων

Τις ζοφερές μνήμες του άγριου φυλετικού διαχωρισμού του παρελθόντος στον αμερικανικό Νότο ξύπνησε μια σειρά από αυτοκόλλητα με φράσεις όπως "Μόνον για λευκούς" που άγνωστοι κόλλησαν στις βιτρίνες καταστημάτων του Όστιν, της πρωτεύουσας του Τέξας.

Οι δημοτικές αρχές της πόλης καταδίκασαν έντονα την πράξη, με τον δήμαρχο, που προέρχεται από το Δημοκρατικό Κόμμα, Στιβ Άντλερ να κάνει λόγο για μια "απεχθή επίδειξη άγνοιας". Η τοπική εφημερίδα Statesman έγραψε ότι οι υπάλληλοι έξι καταστημάτων, όταν πήγαν για δουλειά το πρωί της Τετάρτης, βρήκαν στις βιτρίνες τα ρατσιστικά αυτοκόλλητα. Η Ντόουνα Ντιουκς, εκπρόσωπος των Δημοκρατικών στο κοινοβούλιο του Τέξας, ανήρτησε στη σελίδα της στο Facebook μια φωτογραφία, που εικονίζεται ένα από τα αυτοκόλλητα, καταγγέλλοντας την ενέργεια.

"Αποκλειστικά για Λευκούς. Πέντε έγχρωμοι πελάτες, το ανώτερο" έγραφε ένα από αυτά, ενώ σε άλλο υπήρχε η φράση: "Οι έγχρωμοι υπάλληλοι μπορούν να μπουν από την πόρτα υπηρεσίας"...

Οι δράστες προσπάθησαν να δώσουν "επίσημο" χαρακτήρα στην πράξη τους κοσμώντας τα αυτοκόλλητα με τον θυρεό της πόλης. Σε μια περίπτωση μάλιστα έγραψαν ότι πρόκειται για πρωτοβουλία του ανύπαρκτου "Προγράμματος Αποκατάστασης και Διαίρεσης". Ο δήμος υπογράμμισε ότι για τα αυτοκόλλητα δεν ευθύνονται οι υπάλληλοι των καταστημάτων, ούτε άλλωστε και οι ιδιοκτήτες τους, που τα αφαίρεσαν αμέσως μόλις τα εντόπισαν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0