Νικητής βγήκε το βράδυ της Πέμπτης από το ΟΑΚΑ ο Ολυμπιακός, με 69-64 στον τρίτο τελικό. Απέκτησε προβάδισμα με 2-1 και θέλει μία ακόμα νίκη, την Κυριακή στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας για να κατακτήσει τον τίτλο.
Οι ερυθρόλευκοι ήταν μπροστά στο σκορ από τα πρώτα λεπτά και μάλιστα έφτασαν τη διαφορά στην τρίτη περίοδο και στους 16 πόντους.