Με καθυστέρηση δύο ημερών ο Ολυμπιακός ακολούθησε τον Παναθηναϊκό στους τελικούς της Μπάσκετ Λιγκ, με τη σειρά να ξεκινάει την Κυριακή. Οι «ερυθρόλευκοι» νίκησαν χθες με 79-62 τον Άρη στο «Αλεξάνδρειο» και έκαναν το 3-1 στη σειρά των ημιτελικών.
Οι γηπεδούχοι ήταν ανταγωνιστικοί μόνο στο α' ημίχρονο (39-43), ενώ προηγήθηκαν στο δεκάλεπτο (18-16). Όμως ο Ολυμπιακός ήταν καταιγιστικός (51-65) στο τρίτο δεκάλεπτο (12-22 επί μέρους σκορ). Στο 34' η διαφορά έφθασε τους 21π. (51-72), για να τελειώσει ο αγώνας με τις δεύτερες πεντάδες 62-79.
Η επιστροφή του Σπανούλη (14π., με 4/6τρ.) ήταν καθοριστική στην εικόνα του Ολυμπιακού, που είχε πολύ καλούς και τους Λοτζέσκι (13π., με 5/5δ.) και Μάντζαρη (8π., 2/2τρ.). Οι νικητές ήταν πιο εύστοχοι αυτήν τη φορά στα τρίποντα (10/28 έναντι 7/23 του Άρη). Από την πλευρά του ο Άρης είχε σε άσχημη μέρα τον Βενζένκοφ (5π., 0/4δ., 1/6τρ.) και κορυφαίο τον Τσιάρα (15π., 1/1δ./, 1/1τρ, 10/11β.).
ΑΡΗΣ: Πάσαλιτς 3, Τσιάρας 15 (1), Δήμας 3 (1), Ριντ 10, Τόμας 8 (2), Πουλιανίτης, Χαρίσης 5, Βεζένκοφ 5 (1), Μούρτος 9 (1), Σίμτσακ 2, Φλιώνης 2.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Χάντερ 5, Ντάνστον 2, Σπανούλης 14 (4), Ντάρντεν 3, Σλούκας 6, Λαφαγιέτ 7 (1), Λοτζέσκι 13 (1), Πρίντεζης 8, Αγραβάνης 8 (2), Μάντζαρης 8 (2), Καββαδάς 2, Κατσίβελης 3.