Ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής συναντήθηκε χθες με τον πρόεδρο της Σούπερ Λιγκ Γιώργο Μποροβήλο και συζήτησαν για θέματα που απασχολούν το ποδόσφαιρο και κυρίως τρόπους αντιμετώπισης της βίας. Υπήρξε ταύτιση απόψεων όσον αφορά τα θέματα αντιμετώπισης της βίας, μια και πεποίθηση και των δύο πλευρών είναι να γίνει ένα καλύτερο και πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Ο κ. Κοντονής κατέστησε σαφές στον κ. Μποροβήλο ότι τη νέα αγωνιστική σεζόν θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το σύστημα ελέγχου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλα τα γήπεδα που διεξάγονται αγώνες της Σούπερ Λιγκ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Επίσης, έγινε συζήτηση για το θέμα της αναδιάρθρωσης των κατηγοριών με στόχο τη βιωσιμότητα των ελληνικών πρωταθλημάτων του ποδοσφαίρου.