Σε... λίμνη έχει μετατραπεί το ποδοσφαιρικό γήπεδο του Έβρου Σουφλίου μετά τις μεγάλες πλημμύρες που έπληξαν την περιοχή. Το "Δημήτρης Μπακιρτζής" είναι μόνο για αγώνες... πόλο κι έτσι η ομάδα του Έβρου θα δώσει εκτός έδρας τον αυριανό αγώνα με τα Γιαννιτσά στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Γ' Εθνικής.
Πρόβλημα προκύπτει για το ποια έδρα θα δηλώσει ο Έβρος Σουφλίου στα επόμενα εντός έδρας παιχνίδια. Την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου είναι προγραμματισμένο το αναβληθέν παιχνίδι με τη Δόξα Δράμας και την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου υποδέχεται τον Απόλλωνα Αρναίας.