Live τώρα    
Διάλογο με διακομματική επιτροπή ζητούν οι αγρότες / Ραντεβού στη Βουλή
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Διάλογο με διακομματική επιτροπή ζητούν οι αγρότες / Ραντεβού στη Βουλή

Σε σημείο επαφής μεταξύ αγροτών και κομμάτων, της κυβέρνησης περιλαμβανομένης, αναδεικνύεται η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου την προσεχή Τρίτη, καθώς οι εκπρόσωποι των αγροτικών μπλόκων ζήτησαν χθες διάλογο με διακομματική επιτροπή, στον οποίο φαίνεται να ανταποκρίνονται κυβέρνηση και αντιπολίτευση. Ήδη η κυβέρνηση, διά του αρμόδιου υπουργού Β. Αποστόλου, εξέφρασε τη σύμφωνη γνώμη για διάλογο σε διακομματική επιτροπή της Βουλής, ιδέα άλλωστε που έπεσε από τον πρόεδρο της Βουλής Ν. Βούτση, ενώ θετική είναι -σύμφωνα με πληροφορίες- και η στάση της Ν.Δ.

Σήμερα συνέρχονται για να καθορίσουν τη στάση τους οι δυνάμεις της Πρωτοβουλίας Αγροτών, ενώ για αύριο έχει οριστεί πανελλαδική σύσκεψη εκπροσώπων των αγροτών στη Νίκαια.

* Β. Αποστόλου: Η κυβέρνηση θέλει να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι του διαλόγου

* Σήμερα συνεδριάζει η Πρωτοβουλία Αγροτών, πανελλαδική σύσκεψη αύριο στη Νίκαια

 

Διαβάστε τα υπόλοιπα θέματα στην έντυπη έκδοση της "Αυγής".


http://www.readpoint.com/avgi.aspx

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0