Με το χρηματικό ποσό των 70 εκατ. ευρώ επιχορηγήθηκαν τα νοσοκομεία του ΕΣΥ όλης της χώρας για την εξόφληση των υποχρεώσεών τους. Τα χρήματα έχουν ήδη καταβληθεί στους λογαριασμούς IBAN των ιδρυμάτων.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, "παράλληλα, εγκρίθηκε η επιχορήγηση του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ) με το ποσό των 3.250.000 ευρώ, με στόχο την κάλυψη μέρους των λειτουργικών του δαπανών για το οικονομικό έτος 2015. Στον τομέα της Ψυχικής Υγείας, οι Αστικές Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες (ΑΜΚΕ) επιχορηγήθηκαν με το ποσό των 5.134.955 ευρώ. Σε ό,τι αφορά την αποπληρωμή δεδουλευμένων υπερωριών του 1ου τριμήνου του 2015 των εργαζομένων του ΕΣΥ (πλην ιατρών), διατέθηκε σε νοσοκομεία - κέντρα υγείας - ΕΚΑΒ το ποσό των 18.125.000 ευρώ. Το υπουργείο Υγείας παρακολουθεί συστηματικά τη διαδικασία αναμόρφωσης των προϋπολογισμών των νοσοκομείων και την έκδοση των απαραίτητων χρηματικών ενταλμάτων. Σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ), το υπουργείο επιδιώκει να διασφαλίσει ότι θα καταβληθούν στις 27 Ιουνίου τα οφειλόμενα ποσά στον μέγιστο δυνατό αριθμό των νοσοκομείων της χώρας. Ταυτόχρονα, επιδιώκεται η ολοκλήρωση της καταβολής των εφημεριών των γιατρών των Κέντρων Υγείας σε όσες ΥΠΕ αυτό δεν κατέστη δυνατό στις 27 Μαΐου και παρά το γεγονός ότι τα ποσά είχαν διατεθεί εγκαίρως".