Θέλω να πιστεύω ότι τα πράγματα θα πάνε έτσι ώστε να μη χρειαστεί να μπούμε σε αυτήν τη διαδικασία, όμως θα πρέπει να δικαιωθεί αυτός ο λαός ο οποίος υπέφερε επί πέντε χρόνια, όπως και ο καθένας μας προσωπικά. Μετά το 2010 βιώσαμε μια κατάσταση που κάθε άλλο παρά σε Ευρωπαίους αρμόζει. Θα πρέπει, επιτέλους, κάποια στιγμή να πούμε Όχι, σταματήστε να επιβαρύνετε αυτόν τον λαό.