"Η κατάστασή μας είναι τόσο άσχημη όσο δεν ήταν ποτέ. Είναι οικτρή!" σημειώνει το Δ.Σ. του ΣΕΗ σε ανακοίνωση με την οποία διαμαρτύρεται γιατί στο μίνι φορολογικό δεν προβλέφθηκε αλλαγή του άδικου τρόπου φορολόγησης των ηθοποιών. Συγκεκριμένα, το σωματείο ζητάει να μην ισχύσει φορολόγηση τους ως "ελευθέρων επαγγελματιών" από το πρώτο ευρώ, εάν έχουν εισοδήματα και με μισθοδοσία και με Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών σε έως τρεις εργοδότες, όπως προβλέπεται για το 2014. Όπως σημειώνουν, ενημέρωσαν την υπουργό Νάντια Βαλαβάνη, η οποία παραδέχθηκε την αδικία που υφίστανται, πλην δεν υπήρχε χρόνος για να συμπεριληφθεί τροποποίηση στο νομοσχέδιο. Οι ηθοποιοί ζητούν να ισχύσει ο έως το 2013 τρόπος φορολόγησής τους και να φορολογούνται για το σύνολο των εισοδημάτων ως μισθωτοί (αν έχουν έως τρεις εργοδότες).