Με απόφαση του υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αριστείδη Μπαλτά και του αν. υπουργού Πολιτισμού κ. Νίκου Ξυδάκη ορίστηκε η νέα σύνθεση του Συμβουλίου Μουσείων. Πρόεδρος εξ οφίτσιο αναλαμβάνει η αν. γενική γραμματέας του υπουργείου Μαρία Ανδρεαδάκη Βλαζάκη, αναπληρούμενη από την Ελένη Σβολοπούλου, και μέλη οι Ευγενία Γατοπούλου, αναπληρούμενη από την Ανδρονίκη Μιλτιάδου, η Έλενα Κόρκα αναπληρούμενη από την Ανθή Μπάτζιου - Ευσταθίου, ο Μάριος Κωστάκης, αναπληρούμενος από τον Γεώργιο Καλαμαντή, η Σουζάνα - Χούλια Καπελώνη, αναπληρούμενη από τη Νικολέττα Σαραγά, η Αικατερίνη Δελλαπόρτα, αναπληρούμενη από τον Γεώργιο Κακαβά, η Πολυξένη Αδάμ - Βελένη, αναπληρούμενη από την Στυλιανή Μανδαλάκη, η Μαρία Λαγογιάννη, αναπληρούμενη από τη Δέσποινα Ζερνιώτη, ο Διονύσιος - Κλεισθένης Ζαχαρόπουλος, αναπληρούμενος από την Μαρία Τσαντσάνογλου, η Ιωάννα Παπαντωνίου, αναπληρούμενη από τον Αλέξη Καλοκαιρινό, διευθυντή του Ιστορικού Μουσείου Κρήτης, η Σοφία Στάικου, πρόεδρος του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς, αναπληρούμενη από την Κωνσταντίνα Αδαμοπούλου, η Άννα Καφέτση, αναπληρούμενη από τον Νικόλαο Καλτσά, η Όλγα Ζαχαριάδου αναπληρούμενη από την Αναστασία Δρανδάκη, η Σταματία Χατζηνικολάου αναπληρούμενη από την Ευγενία Αλμπάνη, ο Φώτιος Προβατάς, αντιδήμαρχος Αθηναίων, αναπληρούμενος από τον Ευάγγελο Μπαρμπάκο, η Άλκηστις Παπαδημητρίου αναπληρούμενη από την Άννα - Βασιλική Καραπαναγιώτου, η Παρασκευή Καλαμαρά, αναπληρούμενη από την Ολυμπία Βικάτου, και η Αναστασία Λαζαρίδου αναπληρούμενη από την Ελένη Μελίδη, η Αλεξάνδρα Μπούνια, αναπληρούμενη από την Ανδρομάχη Γκαζή, αρχαιολόγο - μουσειολόγο, επίκουρη καθηγήτρια Παντείου Πανεπιστημίου.
Νέα σύνθεση του Συμβουλίου Μουσείων