Ποιητής, εξαιρετικός φιλόλογος και επιμελητής εκδόσεων από τους καλύτερους που διέθετε η χώρα, άνθρωπος ξεχωριστός στον κόσμο των γραμμάτων, ο Δημήτρης Αρμάος, έφυγε από τη ζωή την Κυριακή το πρωί, μετά από μάχη με τον καρκίνο, και κηδεύτηκε χθες το απόγευμα στο Νεκροταφείο Ζωγράφου. Σεμνός και ευγενικός, με ένα χαμόγελο ζεστό και μια σπίθα στο βλέμμα, άνθρωπος χαμηλών τόνων αλλά υψηλής ποιότητας έργου, έγραψε ποίηση συνομιλώντας με σημαντικούς δημιουργούς και εξίσου σημαντικά κείμενα, αγάπησε και σεβάστηκε τα κείμενα και ασχολήθηκε επισταμένως με τη θεωρία και την ερμηνεία της λογοτεχνίας, την κριτική και την εκδοτική των κειμένων, την πρόσληψη και τη διδασκαλία τους.
Εργαζόταν ως επιμελητής εκδόσεων στις εκδόσεις "Gutenberg" για σειρά ετών, ήταν ο αφανής, τρόπον τινά, ήρωας της λογοτεχνικής διαδικασίας. Μπορεί να ήταν άγνωστος στο αναγνωστικό κοινό, ωστόσο ήταν εκείνος που φρόντιζε με τη γνώση και την εμπειρία του για την ποιότητα της ανάγνωσης, την ποιότητα του αναγνώσματος και τις ασφαλείς διόδους της γνώσης. Ωστόσο δεν έμεινε μόνο στη θεωρία. Δίδαξε σε νυχτερινό σχολείο, θεωρούσε ότι η λογοτεχνία δεν είναι πολυτελής επιλογή για κοινωνίες και πολιτείες αλλά υποχρέωση. Η σπάνια μόρφωση και η καλλιέργειά του, ο αξιακός κώδικας με τον οποίο πορεύτηκε στον βίο του, η ευγένειά του, όλα αυτά τα στοιχεία δηλαδή που τον κατέστησαν διανοούμενο εν όλω, κάνουν τη λέξη απώλεια να βρίσκει πλήρη αντιστοιχία με τον πρόωρο θάνατό του, στα 56 του χρόνια.
Ο Δημητρης Αρμάος γεννήθηκε στην Άμφισσα το 1959 και σπούδασε Φιλολογία. Αδελφός της επίσης φιλολόγου Ελένης Αρμάου, αφήνει πίσω του πλούσιο συγγραφικό, επιστημονικό και ποιητικό έργο. Έχει δημοσιεύσει τα Ποιήματα Ι και ΙΙ (1979 και 1984), καθώς και ανάτυπα ποιητικών εργασιών (Μητρόπολη, Ηθογραφία, Μυθολόγημα, Ανάστημα Ορθίου & Καλένδες), έργα για τη διδασκαλία και τη διδακτική της λογοτεχνίας (με το φιλολογικό ψευδώνυμο Δ. Πτολεμαίου: Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, συνεργ. Ζ.Κ. Μπέλλα). Το 2009 κυκλοφόρησε ο τόμος Βίαιες εντυπώσεις των ετών 1975-2007 από τις εκδόσεις "Ύψιλον", στον οποίο συγκέντρωσε την ποιητική του διαδρομή από τη μεταπολίτευση ώς τις μέρες μας.
Ο αν. υπουργός Πολιτισμού Νίκος Ξυδάκης εξέφρασε τα θερμά συλληπητήριά του στη σύζυγό του Ζωή και στους γιούς του Κωνσταντίνο και Πτολεμαίο σημειώνοντας ότι ήταν "από τους σημαντικούς ποιητές της γενιάς της μεταπολίτευσης, φιλόλογος με στέρεη παιδεία, διακεκριμένος δοκιμιογράφος και κορυφαίος επιμελητής βιβλίων, μας άφησε πολύπλευρο λογοτεχνικό και επιστημονικό έργο. Κυρίως, όμως, μας αφήνει τη ζωντανή μνήμη του βαθύτατα ευγενούς ανθρώπους, του ακατάκριτου και πράου, του καλού και αγαθού, του πολυαγαπημένου φίλου, του συνοδοιπόρου των πνευματικών διαδρομών. Θα ακούμε πάντα το γέλιο του".