Live τώρα    
Στην ποιήτρια Ειρήνη Μαργαρίτη το βραβείο "Γιάννης Βαρβέρης"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Στην ποιήτρια Ειρήνη Μαργαρίτη το βραβείο "Γιάννης Βαρβέρης"

Στην ποιήτρια Ειρήνη Μαργαρίτη, για την ποιητική συλλογή της "Φλαμίνγκο" (εκδ. Μελάνι) απονέμεται τη Δευτέρα, στις 8 μ.μ., στο Θέατρο Εξαρχείων, το φετεινό βραβείο "Γιάννη Βαρβέρη" για πρωτοεμφανιζόμενο ποιητή. Το βραβείο που θέσπισε η Εταιρεία Συγγραφέων πριν τρία χρόνια στη μνήμη του γνωστού ποιητή, προκειμένου να αναδείξει τις σημαντικότερες νέες ποιητικές φωνές της χώρας, απονέμεται ομόφωνα στην Ειρήνη Μαργαρίτη, η οποία κατά την τελετή απονομής θα διαβάσει ποιήματά της μαζί με συνυποψηφίους τους από τη βραχεία λίστα, ενώ ποιήματα του Γιάννη Βαρβέρη θα διαβάσουν η Αννίτα Δεκαβάλλα και ο Τάκης Βουτέρης. Στη βραβευμένη ποιήτρια θα δοθεί ένας ζωγραφικός πίνακας της ποιήτριας, ζωγράφου και μέλους της Εταιρείας Συγγραφέων Παυλίνας Παμπούδη.

Η τριμελής επιτροπή κρίσης για το συγκεκριμένο βραβείο αποτελείται από τον ποιητή και πεζογράφο Νίκο Δαββέτα, τον ποιητή και κριτικό Νίκο Λάζαρη και τον ποιητή και μεταφραστή Ερρίκο Μπελιέ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0