Στην ποιήτρια Ειρήνη Μαργαρίτη, για την ποιητική συλλογή της "Φλαμίνγκο" (εκδ. Μελάνι) απονέμεται τη Δευτέρα, στις 8 μ.μ., στο Θέατρο Εξαρχείων, το φετεινό βραβείο "Γιάννη Βαρβέρη" για πρωτοεμφανιζόμενο ποιητή. Το βραβείο που θέσπισε η Εταιρεία Συγγραφέων πριν τρία χρόνια στη μνήμη του γνωστού ποιητή, προκειμένου να αναδείξει τις σημαντικότερες νέες ποιητικές φωνές της χώρας, απονέμεται ομόφωνα στην Ειρήνη Μαργαρίτη, η οποία κατά την τελετή απονομής θα διαβάσει ποιήματά της μαζί με συνυποψηφίους τους από τη βραχεία λίστα, ενώ ποιήματα του Γιάννη Βαρβέρη θα διαβάσουν η Αννίτα Δεκαβάλλα και ο Τάκης Βουτέρης. Στη βραβευμένη ποιήτρια θα δοθεί ένας ζωγραφικός πίνακας της ποιήτριας, ζωγράφου και μέλους της Εταιρείας Συγγραφέων Παυλίνας Παμπούδη.
Η τριμελής επιτροπή κρίσης για το συγκεκριμένο βραβείο αποτελείται από τον ποιητή και πεζογράφο Νίκο Δαββέτα, τον ποιητή και κριτικό Νίκο Λάζαρη και τον ποιητή και μεταφραστή Ερρίκο Μπελιέ.