Live τώρα    
SOS των εργαζόμενων για το Θεατρικό Μουσείο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

SOS των εργαζόμενων για το Θεατρικό Μουσείο

Σήμα κινδύνου για τη διάσωση του Θεατρικού Μουσείου εκπέμπουν οι εργαζόμενοι με επιστολή τους προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς, μέσω της οποίας τους καλούν σε λήψη άμεσων μέτρων. "Εκπέμπουμε SOS", γράφουν παροτρύνοντας στο άνοιγμα του Μουσείου έτσι ώστε να σωθεί "το μοναδικό αυτό υλικό", όπως σημειώνουν. Υπογραμμίζουν δε χαρακτηριστικά πως, "τη στιγμή που ο Μάιος είναι ο μήνας που όλα τα μουσεία του κόσμου έχουν την τιμητική τους και ανοίγουν τις πόρτες τους για να γιορτάσουν, το ΚΜΜΕΕΘ - Θεατρικό Μουσείο παραμένει κλειστό και ρημαγμένο τα τελευταία τεσσεράμισι χρόνια.

Το ελληνικό Θέατρο, αντί να εορτάζει διαμαρτύρεται για την απαξίωση ενός αρχειακού υλικού, που είναι μοναδικό στην Ευρώπη, αφού το μουσείο και το αρχείο αυτό είναι Μοναδικό Εθνικό Θεατρικό Μουσείο. Το αποδεκατισμένο Θεατρικό Μουσείο χωρίς προσωπικό, επισκέπτες και ερευνητές, κλειστό και εγκαταλελειμμένο, με εκτεθειμένα σε καταστροφικούς κινδύνους (κατσαρίδες, ποντίκια, τερμίτες, γάτες, ψύλλοι και διαρρήξεις από άστεγους ναρκομανείς) τα σπάνια και πολύτιμα εκθέματα και αρχεία του, αργοπεθαίνει και καταστρέφεται. Η πολιτική ηγεσία πρέπει να λάβει άμεσα μέτρα προκειμένου να εξασφαλιστεί η άμεση έναρξη της λειτουργίας του και η διάσωση των συλλογών του. Οποιαδήποτε άλλη καθυστέρηση θα ήταν επικίνδυνη, ηθικά επιλήψιμη, πολιτικά άδικη. Είστε η τελευταία μας ελπίδα!" καταλήγουν οι εργαζόμενοι του Θεατρικού Μουσείου, που παραμένουν σε επίσχεση εργασίας εδώ και τεσσερισήμισι χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0