"Πιστεύω ότι ζούμε σε εποχές που υπάρχει επιτακτική ανάγκη βαθύτατων τομών. Το Εθνικό Θέατρο δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί". Με αυτά τα λόγια ο Θανάσης Παπαγεωργίου, ένας σημαντικός θεατράνθρωπος, εκ των ανανεωτών της ελληνικής σκηνής μέσα στα μαύρα χρόνια της δικτατορίας, προσδιορίζει, σε δήλωσή του προς την Αυγή, την πρώτη από τη θέση του προέδρου του Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου, την κατεύθυνση στην οποία θα πρέπει να κινηθεί ο οργανισμός, προκειμένου να γυρίσει σελίδα και να ανταποκριθεί στην αποστολή του και στα κελεύσματα των καιρών.
"Αν όλοι νιώθουμε την ίδια ανάγκη και πιστεύουμε σ' αυτό και αν όλοι θέλουμε να το πετύχουμε χρησιμοποιώντας τα ίδια εργαλεία, τότε μπορούμε να κάνουμε πολλά βήματα προς τα μπρος" συνεχίζει, για να καταλήξει: "Από παιδί μού είχανε μάθει πως το Εθνικό Θέατρο είναι το πρώτο και καλύτερο θέατρο της χώρας και αυτό θα ήθελα να είναι πάντα, τόσο για τον θεατή όσο, κυρίως, για τον ηθοποιό".
Από το μετερίζι της θεατρικής αποκέντρωσης, που υπηρέτησε αδιάκοπα περισσότερα από 40 χρόνια, ο Θανάσης Παπαγεωργίου αναλαμβάνει πλέον τη διοικητική ευθύνη για την πρώτη κρατική σκηνή της χώρας, μετά την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού Νίκου Ξυδάκη, που ανακοινώθηκε την Πρωτομαγιά.
Στο πλάι του εκλεκτοί συνεργάτες, όπως ο εικαστικός και σκηνοθέτης Κυριάκος Κατζουράκης στη θέση του αντιπροέδρου, η Αμαλία Μουτούση, μία από τις σημαντικότερες ηθοποιούς της γενιάς της, ο καθηγητής Θεατρολογίας Ιωσήφ Βιβιλάκης, ο Ρήγας Αξελός που εκπροσωπεί την Εταιρεία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων και η Μέλπω Ζαρόκωστα από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.
Σ.Κ.