Στην πρώτη μετεκλογική του κινητοποίηση προχωρά αύριο το Σωματείο Εργαζομένων Πάσης Φύσεως του ΚΘΒΕ, με αίτημα την εξόφληση τόσο των μισθών (η καθυστέρηση των οποίων αγγίζει τους δυόμισι μήνες) όσο και όλων των άλλων οφειλών (κυριακάτικα, ρεπό κ.λπ.) του έτους 2014.
Έτσι, λόγω των στάσεων εργασίας που κήρυξε το σωματείο, αναβάλλεται για την Κυριακή η πρεμιέρα της παράστασης Παράνομη οδήγηση στο νέο Υπερώο ΕΜΣ, καθώς και οι υπόλοιπες σημερινές παραστάσεις.
Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, εκ μέρους του ΥΠΠΟ υπάρχει δέσμευση για καταβολή του ποσού για την εξόφληση των οφειλομένων τη Δευτέρα.
Σ.Κ.