Δημήτρης Καραμέρης / Δεν υπογράφω το έκτρωμα - Να το σκεφτούν οι βουλευτές της ΝΔ πριν ξανάρθουν εδώ
Δεν ξέρετε τι ζούμε στη ΛΑΡΚΟ, όποιος δεν υπογράφει απόλυση δεν παίρνει νέα δίμηνη σύμβαση, το μέλλον είναι άγνωστο, λέει το μέλος της διοίκησης του σωματείου