Live τώρα    
30°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
30 °C
29.4°C31.2°C
2 BF 47%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
28 °C
27.2°C29.4°C
0 BF 54%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
27 °C
25.0°C27.1°C
1 BF 72%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αίθριος καιρός
28 °C
27.8°C31.4°C
3 BF 39%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
26 °C
25.9°C25.9°C
0 BF 47%
Google / Το κυνήγι στους ad blockers εντείνεται – Πιο αργά τα βίντεο στο Youtube
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Google / Το κυνήγι στους ad blockers εντείνεται – Πιο αργά τα βίντεο στο Youtube

Google AND Youtube
freepik.com

Δυσαρεστημένοι εμφανίζονται οι χρήστες του Youtube τους τελευταίους μήνες καθώς τους έχει «εκνευρίσει» σημαντικά η Google, που συστηματικά «επιτίθεται» στους ad-blockers.

Ένας ολοένα και αυξανόμενος αριθμός χρηστών βλέπουν μηνύματα της εταιρείας που συνιστούν να μπλοκάρουν τους ad blockers και τους καλεί είτε να παρακολουθήσουν διαφημίσεις, ή αλλιώς να πληρώσουν.

Η Google αφού κόβει τα βίντεο ανακατευθύνει τους χρήστες σε σελίδα υποστήριξης σχετικά με την απενεργοποίηση των επεκτάσεων αποκλεισμού των διαφημίσεων.

Και το YouTube κλιμακώνοντας την κατάσταση, επιβραδύνει σκόπιμα τα βίντεο αναφέρει το pcworld.com.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Google, ξεκίνησε νέα εκστρατεία για να πιέσει τους χρήστες που χρησιμοποιούν προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων να απενεργοποιήσουν τα ad-blocks.

Χρήστες του Reddit και του φόρουμ του προγράμματος περιήγησης Brave έχουν παρατηρήσει ότι τα βίντεο μαυρίζουν κατά την πρώτη φόρτωση, περίπου για τη διάρκεια των διαφημίσεων προ-αναπαραγωγής.

«Ελέγξτε αν οι επεκτάσεις του προγράμματος περιήγησής σας που αποκλείουν διαφημίσεις επηρεάζουν την αναπαραγωγή βίντεο», προτείνει η Google. «Ως άλλη επιλογή, δοκιμάστε να ανοίξετε το YouTube σε ένα παράθυρο ανώνυμης περιήγησης με όλες τις επεκτάσεις απενεργοποιημένες και ελέγξτε αν το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει».

Το προσωπικό του PCWorld έχει δει αυτό το φαινόμενο σε δράση, χρησιμοποιώντας το uBlock Origin Lite.

Οι προγραμματιστές επεκτάσεων αποκλεισμού διαφημίσεων αντιμετώπισαν γρήγορα το πρόβλημα των αναδυόμενων παραθύρων νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, με έναν εκπρόσωπο της AdGuard να χαρακτηρίζει τη διαδικασία «κλασικό παιχνίδι γάτας και ποντικιού».

Ωστόσο, αν η Google ήθελε να λάβει πιο σοβαρά μέτρα κατά των χρηστών που αποκλείουν τις διαφημίσεις χωρίς να πληρώνουν, θα μπορούσε να το κάνει εύκολα — και έχουμε δει να κάνει το ίδιο και στο παρελθόν. Οι σχολιαστές του τελευταίου τεύχους εικάζουν ότι οι επιβραδύνσεις ενδέχεται να συνδέονται με συγκεκριμένους λογαριασμούς χρηστών της Google ή του YouTube που είχαν εντοπιστεί στο παρελθόν να αποκλείουν διαφημίσεις, κάτι που θα παρακάμπτει κάθε είδους αλληλεπίδραση με συγκεκριμένο πρόγραμμα περιήγησης ή επέκταση.

«Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ανεξάρτητα ότι αυτό συμβαίνει, αλλά δεν θα με εξέπληττε. Επίσης, δεν θα με εξέπληττε αν η Google παρατηρούσε ένα μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών του YouTube να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο το διαδίκτυο, καθώς η ποσότητα των διαφημίσεων αυξάνεται ενώ η ποιότητα και το περιχόμενο πέφτει κατακόρυφα, σημείωσε ο εκπρόσωπος της AdGuard.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ