Από την επόμενη Παρασκευή σχεδιάζει το Twitter να θέσει σε λειτουργία την υπηρεσία επαλήθευσης με χρωματικά κωδικοποιημένες κατηγορίες, για άτομα, εταιρείες και κυβερνήσεις, μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια που οδήγησε σε αύξηση των χρηστών που υποδύονται διασημότητες και εμπορικά σήματα στην πλατφόρμα, όπως μεταδίδει το Reuters.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Έλον Μασκ, θα υπάρχουν τρεις χρωματικές κατηγορίες, χρυσό για τις εταιρείες, γκρι για τις κυβερνήσεις και μια μπλε για ιδιώτες, στους οποίους θα συμπεριλαμβάνονται και οι διάσημοι.
Sorry for the delay, we’re tentatively launching Verified on Friday next week.
— Elon Musk (@elonmusk) November 25, 2022
Gold check for companies, grey check for government, blue for individuals (celebrity or not) and all verified accounts will be manually authenticated before check activates.
Painful, but necessary.
Ο Μάσκ δήλωσε ότι οι επαληθευμένοι λογαριασμοί θα πιστοποιούνται χειροκίνητα πριν πραγματοποιηθεί έλεγχος. Δεν διευκρίνισε ωστόσο αν η ένδειξη «κυβέρνηση» θα ισχύει και για κρατικές υπηρεσίες ή κρατικές οντότητες.
Η ανανεωμένη υπηρεσία των 8 δολαρίων ανά μήνα θα επιτρέπει σε ιδιώτες να έχουν ένα μικρότερο, δευτερεύον λογότυπο των οργανισμών τους, εφόσον επαληθεύονται από αυτούς, ανέφερε σε άλλο tweet την Παρασκευή, ενώ πρόσθεσε ότι θα εξηγηθούν περισσότερα την επόμενη εβδομάδα.
All verified individual humans will have same blue check, as boundary of what constitutes “notable” is otherwise too subjective.
— Elon Musk (@elonmusk) November 25, 2022
Individuals can have secondary tiny logo showing they belong to an org if verified as such by that org.
Longer explanation next week.
Την Δευτέρα η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης καθυστέρησε την επανεκκίνησή της για να προετοιμάσει καλύτερα, καθώς η υπηρεσία αναμένεται να βοηθήσει το Twitter να αυξήσει τα έσοδά του σε μια εποχή που ο Μασκ προσπαθεί να διατηρήσει τους διαφημιστές μετά την αγορά της εταιρείας τον περασμένο μήνα για 44 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η συνδρομητική υπηρεσία, η οποία χαρακτηρίστηκε από τον Μασκ ως «μεγάλη ισοπέδωση», διακόπηκε στις 11 Νοεμβρίου, καθώς οι ψεύτικοι λογαριασμοί πολλαπλασιάστηκαν, αναγκάζοντας τον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου να επαναφέρει το σήμα του «επίσημου» σε ορισμένους χρήστες. Η αναταραχή που προκλήθηκε οδήγησε αρκετές εταιρείες, όπως η General Motors (GM.N) και η United Airlines (UAL.O), να διακόψουν ή να αποσύρουν τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα.
Η αύξηση των χρηστών στο Twitter, ωστόσο, βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με τον Μασκ.
Twitter added 1.6M daily active users this past week, another all-time high pic.twitter.com/Si3cRYnvyD
— Elon Musk (@elonmusk) November 22, 2022