Ένα από τα σκάνδαλα που προσπαθεί ανεπιτυχώς να «κουκουλώσει» η κυβέρνηση -και διαρκώς το βρίσκει μπροστά της- θα απασχολήσει την Ολομέλεια της Βουλής την ερχόμενη Τρίτη, κατά την ειδική συνεδρίαση σχετικά με το πόρισμα της (πλειοψηφίας της) Εξεταστικής Επιτροπής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Την ίδια ώρα πληθαίνουν τα δημοσιεύματα του φιλοκυβερνητικού Τύπου ότι από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία έρχεται νέα δικογραφία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Η Ν.Δ., που δεν διαπίστωσε κανένα σκάνδαλο -μόνο «διαχρονικές παθογένειες και διακομματικές ευθύνες»-, θα δεχθεί εκ νέου το σφυροκόπημα της αντιπολίτευσης για τις μεθοδεύσεις που στόχο είχαν τη συγκάλυψη της δράσης του κυκλώματος το οποίο λεηλάτησε τις αγροτικές επιδοτήσεις επί Μητσοτάκη.
ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. και Νέα Αριστερά θα επαναλάβουν το αίτημα του κοινού τους πορίσματος για σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής (ομοίως και το ΠΑΣΟΚ) η οποία θα πρέπει να διερευνήσει ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες των Μ. Βορίδη και Λ. Αυγενάκη, με βάση το διαβιβαστικό της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας - το οποίο και επίσημα η κυβερνητική πλειοψηφία αναμένεται να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων κατά τη μεθαυριανή συζήτηση.
Μέσω της Ολομέλειας θα παρελάσουν ξανά από την οθόνη μας τα ονόματα των «γαλάζιων» «Φραπέδων» και «Χασάπηδων», καθώς και οι ανατριχιαστικές συνομιλίες στις οποίες αυτοί πρωταγωνιστούν μαζί με τον «Μάκη», τον «Κυριάκο» και τον Αυγενάκη. Ο Κ. Μητσοτάκης θα κληθεί εκ νέου να απαντήσει: Ως εμπνευστής του συγκεντρωτικού «επιτελικού κράτους» -και «συγκάτοικος» στο Μαξίμου με τον πρώην πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ Γρ. Βάρρα- γνώριζε για όσα συνέβαιναν και δεν παρενέβη; Ή δεν είχε ακούσει τίποτα; Και, άρα, το «επιτελικό» κατάντησε παντελώς ανίκανο...
