Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αραιές νεφώσεις
18 °C
16.5°C18.7°C
1 BF 82%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
18.7°C20.6°C
2 BF 61%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
19 °C
18.8°C19.4°C
2 BF 74%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
16.6°C18.0°C
4 BF 82%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
19 °C
18.9°C18.9°C
2 BF 72%
Ταχιάος για λάθος σήραγγα μετρό / Θα υπάρξουν συνέπειες μόνο στους υπαλλήλους, όχι στη διοίκηση και την κοινοπραξία (βίντεο)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ταχιάος για λάθος σήραγγα μετρό / Θα υπάρξουν συνέπειες μόνο στους υπαλλήλους, όχι στη διοίκηση και την κοινοπραξία (βίντεο)

ΝΙΚΟΣ ΤΑΧΙΑΟΣ
(ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΙΩΣΗΦΙΝΑ ΣΒΑΝΙΑ)

Για την απίστευτη αποκάλυψη ότι η κοινοπραξία ΑΒΑΞ- GHELO- ALSTOM, που κατασκευάζει τη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, άνοιγε επί 6 μήνες σήραγγα 160 μέτρων αντί για 10 και μάλιστα με μη εγκεκριμένη μέθοδο διάνοιξης από μελέτη, ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, δήλωσε ότι θα υπάρξουν συνέπειες μόνο για τους υπαλλήλους στο πεδίο. Και δεν θα υπάρξει καμιά συνέπεια για τη διοίκηση της Ελληνικό Μετρό και την κατασκευάστρια κοινοπραξία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Νίκος Ταχιάος βγήκε στον ΣΚΑΪ για να θολώσει τα νερά μετά το νέο κυβερνητικό ανδραγάθημα και να υποστηρίξει μετά το σάλο που προκλήθηκε ότι «δεν έχει γίνει κατανοητό το θέμα».

Ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών παραδέχθηκε ότι η κατασκευάστρια κοινοπραξία άλλαξε αυθαίρετα τη μέθοδο διάνοιξης της σήραγγας του μετρό, επιλέγοντας μια μέθοδο για την οποία δεν έχει καταθέσει μελέτη για το εάν είναι ασφαλής.

Όπως ανέφερε: «Η σήραγγα αυτή δεν κατασκευάζεται με τον μετροπόντικα αλλά με άλλη μέθοδο η οποία έχει τη δική της μεθοδολογία. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη που προέβλεπε να ανοίγει αυτή τη σήραγγα  των 10 μέτρων. Αντ’ αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία. Προφανώς όχι από λάθος δεν δικαιολογείται λάθος σε μια τέτοια εταιρεία».

Στη συνέχεια ο Νίκος Ταχιάος απέδωσε ευθύνες για ολιγωρία μόνο στους υπαλλήλους στο πεδίο λέγοντας ότι: «Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία υπαλλήλων της Ελληνικό Μετρό οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου», ανακοινώνοντας και τη διενέργεια ΕΔΕ.

Όμως, σε ερώτηση που δέχθηκε για το εάν θα υπάρξουν συνέπειες στην εταιρεία, ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών απάντησε «στα πρόσωπα που ολιγώρησαν» αναφερόμενος στους υπαλλήλους στο εργοτάξιο.

Αλγεινή εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο Νίκος Ταχιάος δεν έδειξε να ενοχλείται και να θίγεται από το γεγονός ότι μια ισχυρή κοινοπραξία κορόιδεψε την κυβέρνηση, το υπουργείο και την Ελληνικό Μετρό αφού για πρώτη φορά στα κατασκευαστικά χρονικά της χώρας γίνεται τμήμα δημοσίου έργου και μάλιστα του μετρό με άλλη μέθοδο από αυτή που έχει συμφωνηθεί και μελετηθεί.

Για πρώτη φορά μια κατασκευαστική κοινοπραξία γράφει τόσο εμφατικά στα παλιά της τα παπούτσια κυβέρνηση και υπουργείο.

Σε ερώτηση που δέχθηκε για το εάν η αλλαγή της μεθοδολογίας και η διάνοιξη σήραγγας 160 μέτρων αντί 10  έγινε από λάθος, ο Νίκος Ταχιάος ομολόγησε ότι έχει συνειδητά από τον ανάδοχο. 

«Προφανώς όχι από λάθος, δεν δικαιολογείται λάθος σε μια τέτοια εταιρεία. Δεν θα το ερμηνεύσω αυτό είναι ζήτημα της Ελληνικό Μετρό. Αυτή η σήραγγα είναι κομμάτι του έργου. Η μέθοδος ήταν λάθος», είπε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL