Με ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επικρίνει τον πρώην Επίτροπο και υπουργό της ΝΔ, Δημήτρη Αβραμόπουλο για τη φράση του «δεν απολογούμαι σε κανένα κερατά», υποστηρίζοντας ότι προσβάλλει την έννοια της λογοδοσίας, καθώς το όνομά του συνδέεται με τη διερεύνηση της υπόθεσης Qatargate.
Παράλληλα, κατηγορεί την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για αλαζονεία και αποφυγή λογοδοσίας, υποστηρίζοντας ότι πολιτικά πρόσωπα απολαμβάνουν τα προνόμια των αξιωμάτων τους αλλά αποφεύγουν τον έλεγχο μέσω ασυλιών, εξεταστικών επιτροπών και διαδικασιών στη Βουλή. Η ανακοίνωση καταλήγει με τη φράση «Έξις, δευτέρα φύσις», δείχνοντας πως η στάση αποτελεί πάγια πρακτική της κυβέρνησης.
Οι δηλώσεις του κ. Αβραμόπουλου
«Δεν υπάρχει έλεγχος. Υπάρχει συζήτηση γιατί πληρωνόμουνα. Πληρωνόμουνα επειδή μου το ενέκρινε η κ. Φον Ντερ Λάιεν», είπε ο κ. Αβραμόπουλος στον «Σκάι» και μιλώντας για «ασήμαντο θέμα» υποστήριξε πως το ένταλμα σύλληψης δεν είναι ευρωπαϊκό, όπως στην περίπτωση του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, ούτε της βελγικής δικαιοσύνης. «Γι' αυτό και δεν είναι εστάλη, στο υπουργείο Δικαιοσύνης αλλά στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στην αστυνομία. Ο κ. Χρυσοχοΐδης το είχε 3 μέρες στο συρτάρι, δεν ξέρω γιατί, εγώ δεν το ήξερα», είπε και αποκάλυψε πως στη συνέχεια ενημερώθηκε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ότι ο ίδιος έλαβε γνώση για το ένταλμα από το γραφείο του πρωθυπουργού. Σε αυτό το πλαίσιο επανέλαβε ότι εμπιστεύεται την ελληνική δικαιοσύνη και ζητά να αρθεί η ασυλία του, ενώ συμπλήρωσε πως «το ένταλμα είναι άκυρο με τον τρόπο που έγινε».
«Δεν τίθεται πολιτικό θέμα για μένα», δήλωσε επίσης ο κ. Αβραμόπουλος, είπε πως από τα 70.000 συνολικά που εισέπραξε, έλαβε 35.000 ευρώ αφού τα υπόλοιπα τα εισέπραξε το ελληνικό κράτος και αναφερόμενος στη Ν.Δ. τόνισε: «Με καλύπτει η αντίδραση του κόμματός μου. Θα το δούμε αν θα είμαι υποψήφιος. Το τι θα κάνω εγώ είναι δικό μου θέμα, εγώ δεν έχω πρόβλημα. Εκλέγομαι 100 χρόνια, αν θέλω να κατέβω, θα κατέβω. Γιατί να μην είμαι; Δεν υπάρχει τίποτα. Αυτό το θέμα είναι ανύπαρκτο. Δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά».
Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
«Όταν ο κ. Αβραμόπουλος, που βρίσκεται στο επίκεντρο διερεύνησης για το Qatargate, απαντά με το «δεν απολογούμαι σε κανένα κερατά» προσβάλλει την ίδια την έννοια της λογοδοσίας.
Η αλαζονεία, οι ύβρεις και οι θεατρικές εξάρσεις δεν υποκαθιστούν τις απαντήσεις που οφείλονται για μια υπόθεση που ερευνάται από τη βελγική Δικαιοσύνη.
Βουλευτές, ευρωβουλευτές και υπουργοί είναι μόνο για τα προνόμια, τους μισθούς και τους συνεργάτες, αλλά όταν έρχεται ο λογαριασμός κρύβονται πίσω από ασυλίες, στημένες εξεταστικές και επιστολικές ψήφους στη Βουλή.
"Έξις, δευτέρα φύσις", κ. Μητσοτάκη».
