Δεν έχει προηγούμενο η κυβερνητική αποτυχία και το φιάσκο της ακαταλληλότητας των 200 χιλ. έξυπνων καρτών και 2 εκατ. ηλεκτρονικών εισιτηρίων, καθώς στην πρεμιέρα των διελεύσεων των συρμών του μετρό Θεσσαλονίκης, οι πολίτες της θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν με χάρτινα εισιτήρια αντί των «έξυπνων καρτών» και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.
Όπως σημειώνει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Γιώργος Καραμέρος για αυτή την κατάσταση, «μέχρι σήμερα κανείς τυπικά δεν αναλαμβάνει την ευθύνη».
«Η ασυμβατότητα μεταξύ των μηχανημάτων κατακύρωσης που έχουν τοποθετηθεί στο Μετρό και των επαναφορτιζόμενων καρτών αλλά και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΣΕΘ υποχρεώνει την εταιρεία του Μετρό Θεσσαλονίκης να μεριμνήσει για τη διεξαγωγή ενός νέου διαγωνισμού από τον οποίο είναι αδύνατο να υπάρξει η έγκαιρη προμήθεια νέων εισιτηρίων έως ότου μπουν σε κυκλοφορία οι συρμοί», επισημαίνει.
«Η πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες είναι τελείως διαφορετική από όσα θα προσπαθήσει με όρους επικοινωνίας να μεταδώσει η κυβέρνηση την 30η Νοεμβρίου, ημέρα εγκαινίων του Μετρό της Θεσσαλονίκης», τονίζει με νόημα ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Αναλυτικά η δήλωση
Η πολυδιαφημιζόμενη παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης τελικά, θα μείνει στα ιστορικά της πόλης, καθώς στην πρεμιέρα των διελεύσεων των συρμών, οι πολίτες της θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν με χάρτινα εισιτήρια αντί των «έξυπνων καρτών» και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) αρμόδιου προμήθειας και διάθεσης των εισιτηρίων. Η κυβερνητική αποτυχία και το φιάσκο της ακαταλληλότητας των 200 χιλ. έξυπνων καρτών και 2 εκατ. ηλεκτρονικών εισιτηρίων δεν έχει προηγούμενο, ενώ μέχρι σήμερα κανείς τυπικά δεν αναλαμβάνει την ευθύνη.
Δυστυχώς, για τους Θεσσαλονικείς η λειτουργία του δημόσιου έργου που ανέμεναν πολύ περισσότερο από κάθε άλλο και για σχεδόν δύο δεκαετίες, δεν θα εκκινήσει χωρίς προβλήματα, για τους ίδιους.
Η ασυμβατότητα μεταξύ των μηχανημάτων κατακύρωσης που έχουν τοποθετηθεί στο Μετρό και των επαναφορτιζόμενων καρτών αλλά και των ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΣΕΘ υποχρεώνει την εταιρεία του Μετρό Θεσσαλονίκης να μεριμνήσει για τη διεξαγωγή ενός νέου διαγωνισμού από τον οποίο είναι αδύνατο να υπάρξει η έγκαιρη προμήθεια νέων εισιτηρίων έως ότου μπουν σε κυκλοφορία οι συρμοί.
Η ευθύνη της κυβέρνησης είναι μεγάλη και την βαραίνει αποκλειστικά, καθώς αποδεικνύεται στην πράξη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕΘ εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια παραμένει ουσιαστικά σε επίπεδο εξαγγελιών και υποσχέσεων.
Το πολύπαθο μεταφορικό έργο της Θεσσαλονίκης επιβαρύνεται εδώ και χρόνια, ολοένα και περισσότερο, ενώ όλα τα παραπάνω στερούνται κάθε σοβαρότητας από μέρους της κυβέρνησης που θέλει να αυτό-διαφημίζεται για τις επιδόσεις της. Η πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες είναι τελείως διαφορετική από όσα θα προσπαθήσει με όρους επικοινωνίας να μεταδώσει η κυβέρνηση την 30η Νοεμβρίου, ημέρα εγκαινίων του Μετρό της Θεσσαλονίκης.