Live τώρα    
Κατερίνα Νοτοπούλου / Να αφήσουμε τη βάση να μιλήσει - Να δώσουμε το λόγο στα μέλη μας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κατερίνα Νοτοπούλου / Να αφήσουμε τη βάση να μιλήσει - Να δώσουμε το λόγο στα μέλη μας

Η Κατερίνα Νοτοπούλου
Φωτογραφία αρχείου (EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

«Φτάνει σύντροφοι. Πάμε μαζί, με τις αξίες μας, με το θάρρος των αγώνων μας. Πάμε εκεί που έπρεπε να είμαστε, στην κοινωνία συντρόφισσες και σύντροφοι» ανέφερε μεταξύ άλλων η Κατερίνα Νοτοπούλου μιλώντας στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.

«Σήμερα πού χτυπά η καρδιά του κόσμου της εργασίας σύντροφοι; Στη Θεσσαλονίκη. Η καρδιά του ΣΥΡΙΖΑ σήμερα χτυπά; Είμαστε εδώ σήμερα - όπως ήμασταν πάντα- με αγωνία για την αγωνιζομένη νεολαία; Για το κοινωνικό κράτος, για τους ευάλωτους;» σημείωσε μεταξύ άλλων και συμπλήρωσε:

«Ή είμαστε εδώ για να μιλήσουμε μία καρέκλα αυτή του Στέφανου Κασσελάκη; Ένα χρόνο μόνο για αυτήν την καρέκλα ζητά η ηγεσία να μιλάμε. Μία ηγεσία που για να παραμείνει γαντζωμένη στην εξουσία έριξε το κόμμα σε κόμμα.

Η πραγματικότητα έχει βάλει το ζήτημα της συνεργασίας των προοδευτικών δυνάμεων προκειμένου να συγκροτηθεί μια Προοδευτική, εναλλακτική, ρεαλιστική κυβερνητική πρόταση που θα δίνει διέξοδο στα αδιέξοδα της κοινωνικής πλειοψηφίας».

Στη συνέχεια απευθυνόμενη στον Στέφανο Κασσελάκη είπε: «Αυτό ο σύντροφος πρόεδρος το θεωρεί σενάριο διαπλοκής!

Σταμάτα να κρύβεσαι Στέφανε.

Αρνείσαι το δημοψήφισμα αλλά επικαλείσαι ψευδώς τη δυνατότητα μελών να εκφράζονται.

Ζήτα την έδρα εσύ αντί να ζητάς από βουλευτές να τη ζητήσουν για σένα.

Πες μας με το όνομά μας, αντί να βάζεις το γραφείο σου και τα τρολ να μας στοχοποιούν. Αντί να μας λες νούμερα, εμείς έχουμε το θάρρος της υπογραφής μας και της άποψής μας».

Η Κατερίνα Νοτοπούλου συνέχισε λέγοντας:

«Ρωτάς ποιος φοβάται τη βάση; Εσύ τι φοβάσαι πρόεδρε Στέφανε. Να αφήσουμε τη βάση να μιλήσει επιτέλους! Να δώσουμε το λόγο στα μέλη μας. Σήμερα επιλέγουμε ποιοι είμαστε συντρόφισσες και σύντροφοι. Τί συζητάτε ποιος θα διαγράψει ποιόν; Ο Μουζάλας εμένα κι εγώ τον Πολάκη; Είμαστε με τα καλά μας; Μαζί είμαστε σύντροφοι. Και στα πιο πέτρινα χρόνια με σεβασμό μιλούσαμε πολιτικά.

Πόσο χώρο θα δώσουμε ακόμα στην ανθρωποφαγία, στον οπαδισμό; Φτάνει σύντροφοι. Πάμε μαζί, με τις αξίες μας, με το θάρρος των αγώνων μας. Πάμε εκεί που έπρεπε να είμαστε, στην κοινωνία συντρόφισσες και σύντροφοι».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0