Live τώρα    
Αυτοδιοικητικές εκλογές - Θεσσαλονίκη / Ψήφισε ο Στέλιος Αγγελούδης - «Την επόμενη μέρα γυρίζουμε σελίδα»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αυτοδιοικητικές εκλογές - Θεσσαλονίκη / Ψήφισε ο Στέλιος Αγγελούδης - «Την επόμενη μέρα γυρίζουμε σελίδα»

(EUROKINISSI)

Ψήφισε το πρωί της Κυριακής ο Στέλιος Αγγελούδης, ένας εκ των δύο διεκδικητών του δημαρχιακού θώκου της Θεσσαλονίκης.

«Σήμερα η πόλη παίρνει μια μεγάλη απόφαση, παίρνει μπρος και όλοι γινόμαστε ένα. Αγαπάμε τη Θεσσαλονίκη, δεν περισσεύει κανείς. Αγαπάμε την πόλη, τις βόλτες στο λιμάνι, ανεβαίνουμε στα τείχη. Βλέπουμε αυτήν την όμορφη πόλη και θέλουμε να δουλέψουμε για αυτή», ανέφερε χαρακτηριστικά αμέσως μετά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος.

«Δεν περισσεύει κανείς και την επόμενη μέρα γυρίζουμε σελίδα. Βρίσκουμε τις λύσεις για την καθημερινότητα και γινόμαστε μια μεγάλη ομάδα για τη Θεσσαλονίκη», συμπλήρωσε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0