Live τώρα    
Σόφι Ιντ Βελντ / «Το σκάνδαλο υποκλοπών κακοφόρμισε» - Συναγερμός για τη δημοκρατία η παρέμβαση Ντογιάκου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σόφι Ιντ Βελντ / «Το σκάνδαλο υποκλοπών κακοφόρμισε» - Συναγερμός για τη δημοκρατία η παρέμβαση Ντογιάκου

PEGA Σόφι ιν’τ Βελντ
(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Την έντονη ανησυχία της για την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρου Ντογιάκου, με την γνωμοδότηση – συνώνυμη με συνταγματική εκτροπή – για τη δυνατότητα ελέγχων της ΑΔΑΕ στις περιπτώσεις παρακολούθησης πολιτών για εθνικούς λόγους από την ΕΥΠ, εκφράζει η εισηγήτρια της επιτροπής PEGA του Ευρωκοινοβουλίου Σόφι Ιντ Βελντ.

«Οι προσπάθειες του Έλληνα εισαγγελέα του Αρείου Πάγου να εμποδίσει τις έρευνες για τη χρήση κακόβουλου λογισμικού είναι πολύ ανησυχητικές» τονίζει σε ανάρτησή της στο Twitter. «Το σκάνδαλο έχει κακοφορμίσει εδώ και πολύ καιρό, αποτελεί συναγερμό για τη δημοκρατία και το κράτος δικαίου. Η ΑΔΑΕ πρέπει να έχει πλήρη υποστήριξη στο έργο της» υπογραμμίζει η Σόφι Ιντ Βελντ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0