Η πορεία της ευρωπαϊκής και ελληνικής οικονομίας, το Ταμείο Ανάκαμψης και το ελληνικό σχέδιο αξιοποίησής του συζήτησαν οι Αλέξης Τσίπρας και Πάολο Τζεντιλόνι, στο περιθώριο της Συνόδου του Κόμματος των Ευρωσοσιαλιστών.
Κατά τη συνάντηση τέθηκαν επί τάπητος και οι τις δυνατότητες αλλαγής των εθνικών σχεδίων σε συνέχεια της συμφωνίας για το νέο σχέδιο RePowerEU, καθώς και για το κρίσιμο θέμα του ιδιωτικού χρέους.
