Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
18 °C
15.1°C19.8°C
3 BF 56%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
16 °C
14.7°C17.0°C
1 BF 75%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
14.8°C17.1°C
3 BF 66%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
15 °C
14.8°C17.5°C
1 BF 58%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
14 °C
13.9°C16.9°C
0 BF 62%
Νότης Μηταράκης / Χωρίς απαντήσεις μετά την αποκάλυψη του avgi.gr για την καμπάνια στο Αφγανιστάν
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Νότης Μηταράκης / Χωρίς απαντήσεις μετά την αποκάλυψη του avgi.gr για την καμπάνια στο Αφγανιστάν

Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν
(EPA/STRINGER)

Με υπεκφυγές και μετάθεση ευθυνών προσπαθεί το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, μέσω της απάντησή του να καλύψει την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών υλοποίησης ενημερωτικής καμπάνιας σε τρίτες χώρες, και συγκεκριμένα στο Αφγανιστάν την ώρα μάλιστα που εξαιτίας των Ταλιμπάν είναι κλειστοί οι διαύλοι ενημέρωσης και επικοινωνίας. Η δε εταιρεία που έλαβε την απευθείας ανάθεση ιδρύθηκε αμέσως μετά την υπουργοποίηση του Νότη Μηταράκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρόκειται για την αποκάλυψη του avgi.gr που πήγε στη Βουλή από τον ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ ο οποίος έκανε λόγο για «oσμή σκανδάλου με τις διαδικασίες απευθείας ανάθεσης από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, έργου με ανύπαρκτο φυσικό αντικείμενο, που συνιστά διασπάθιση δημοσίου χρήματος».

Συγκεκριμένα αφορά την «εξειδικευμένη ψηφιακή καμπάνια» που θα ενημερώνει Αφγανούς πολίτες σε θέματα που αφορούν τη διαδικασία Ασύλου και τις συνθήκες διαβίωσης των Αφγανών αιτούντων άσυλο μέσω των social media.

Ωστόσο το υπουργείο αποφεύγει να απαντήσει σχετικά με το ποιο είναι το φυσικό αντικείμενο του έργου που θα παραλάβει το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, αφού στο Αφγανιστάν έχουν κλείσει εφημερίδες, ενώ μέσα και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται σε κατάσταση επιβολής ελέγχου από το καθεστώς των Ταλιμπάν.

Επίσης διαφαίνεται ότι το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου στην απάντησή του τεχνηέντως δεν εξηγεί πώς τελικά υπέγραψε για το έργο της καμπάνιας ενημέρωσης, στις 20/8/2021 και 15/9/2021, το πρωτογενές αίτημα υλοποίησης και την απόφαση απευθείας ανάθεσης, αντίστοιχα, παρά το γεγονός ότι ήδη από την 15/8/2021 είχαν επικρατήσει οι Ταλιμπάν και ακολούθησε το κλείσιμο των διαύλων ενημέρωσης και επικοινωνίας.

Ωστόσο το μόνο που τονίζει με έμφαση αποσκοπώντας να πείσει «συγκεκριμένα αυτιά» είναι ότι η καμπάνια έχει ως στόχο να αποτραπεί η είσοδος στην Ελλάδα, Αφγανών αιτούντων άσυλο.

Υπενθυμίζεται ότι η μέτοχος της αναδόχου WEARERECEIPE, COMMUNICATION EFFECT, είναι θυγατρική της EDELMAN, της εταιρείας που υπέγραψε σύμβαση 1 εκατ. ευρώ με την ENTERPRISE GREECE με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, υλοποίηση στρατηγικής και διαχείρισης των σχέσεων της Ελλάδας με Διεθνή μέσα, που στην πραγματικότητα αφορούσε δημοσιεύματα για να φιλοτεχνούν την εικόνα του Μητσοτάκη σε έντυπα του εξωτερικού (που αποτελεί αντικείμενο της εξεταστικής επιτροπής).

Ακολουθεί αναλυτικά η απάντηση του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου:

Απάντηση από το υπουργείο Μετανάστευσης
Απάντηση από το υπουργείο Μετανάστευσης
Απάντηση από το υπουργείο Μετανάστευσης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL