Live τώρα    
22°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
22 °C
21.1°C23.3°C
1 BF 51%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
19 °C
17.8°C20.6°C
2 BF 68%
ΠΑΤΡΑ
Ελαφρές νεφώσεις
17 °C
13.3°C20.0°C
2 BF 68%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
22 °C
20.0°C23.0°C
1 BF 78%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
22 °C
21.1°C23.0°C
1 BF 43%
Καταλήψεις στα σχολεία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Καταλήψεις στα σχολεία

katalipsi sxoleiou

Η κυβέρνηση ανησυχεί πάρα πολύ με το κύμα των καταλήψεων στα σχολεία. Και μάλλον πολύ καλά κάνει.

Ανησυχεί γιατί αυτά τα πράγματα εξαπλώνονται πολύ γρήγορα. Κι όταν εξαπλωθούν, βγαίνουν και στον δρόμο.

Και το τελευταίο που χρειάζεται η κυβέρνηση, η οποία προσπαθεί να στηρίξει το αφήγημά της για την πανδημία και το πόσο καλά τα κάνει όλα, είναι δεκάδες χιλιάδες παιδιά στον δρόμο.

Γιατί μετά θα έρθουν και οι αστυνομικοί του Χρυσοχοΐδη να ξεδώσουν και θα γίνει ακόμα πιο περίπλοκο το πράγμα.

Τι κάνει λοιπόν η κυβέρνηση: Προσπαθεί, μέσω της λίστας Πέτσα, να δυσφημίσει όσο γίνεται τις μαθητικές καταλήψεις.

Το πρώτο είναι να τις εμφανίσει ως ψεκασμένες.  Ότι υποκινούνται από αρνητές μάσκας κ.λπ.  Έτσι ώστε να τις απομονώσει εξαρχής από τη μεγάλη μάζα των μαθητών και των γονέων.

Έχουν υπάρξει ήδη καταγγελίες για κανάλια που έκαναν κοπτοραπτική σε δηλώσεις μαθητών από καταλήψεις προκειμένου να τους εμφανίσουν ως αρνητές μάσκας.

Το δεύτερο που κάνει είναι να τις εμφανίσει ως καταχρηστικές.

Ως τις γνωστές «καταλήψεις της στρογγυλής τυρόπιτας». Δηλαδή αυτές που γίνονται με ασήμαντη αφορμή για να χαθεί μάθημα.

Ή ως υπερπολιτικοποιημένες καταλήψεις που γίνονται «για να πέσει ο καπιταλισμός». Δηλαδή πάλι για να χαθεί μάθημα.

Κι εδώ φωνάζει η λίστα Πέτσα. Να, εδώ, σε μια κατάληψη, μπήκε αίτημα να μην προχωρήσει η αγορά των Ραφάλ. Λες και μπορεί να είναι σχολικό αίτημα κάτι τέτοιο.

Να μας συμπαθάνε, αλλά με τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα, μια χαρά αίτημα μπορεί να είναι. Εξαρτάται φυσικά πώς μπαίνει κάθε φορά το ζήτημα.

Γιατί όλοι είπαν: εδώ δεν υπάρχουν χρήματα για τα νοσοκομεία, τα σχολεία και τις δημόσιες συγκοινωνίες. Πώς σας ήρθε να εξαγγείλετε εξοπλιστικά προγράμματα;

(Σχεδόν όλοι δηλαδή.  Όλοι εκτός από τη λίστα Πέτσα. Δηλαδή το 95% του χώρου της ενημέρωσης...)

Όταν αναφέρεται λοιπόν κάποιος στα Ραφάλ, σε ένα τέτοιο πλαίσιο αναφέρεται. Δεν το κάνει από γραφικότητα και μαξιμαλισμό. Μην κάνετε τους χαζούς.

Το τρίτο επιχείρημα κατά των καταλήψεων είναι η ηθικολογία. Οι μπάχαλοι, που κλείνουν τα σχολεία και δεν αφήνουν τα παιδιά να μορφωθούν και τέτοια.

Είναι ακριβώς το επιχείρημα που στέλνει στα σχολεία δεξιούς γονείς με φαλτσέτες για να ανοίξουν δρόμο στα παιδιά τους προς τη μόρφωση.

Και υπάρχει και το επιχείρημα ότι στις καταλήψεις διασπείρεται ο SARS-CoV-2. Διότι τα παιδιά είναι ανεύθυνα και έχουν το μυαλό τους μόνο στον χαβαλέ.

Να συζητήσουμε σοβαρά τι έχει κάνει αυτή η κυβέρνηση;

Άφησε να περάσουν τέσσερις μήνες αδρανώντας.

Άνοιξε τα σχολεία με 27 μαθητές ανά τάξη, παρά τις ενστάσεις των λοιμωξιολόγων.

Δεν έχει προσλάβει καθηγητές για να αραιώσουν οι τάξεις. Ούτε καν αναπληρωτές. Και τώρα ψάχνει να πάρει με τρίμηνες συμβάσεις.

Δεν έγιναν τεστ τους εκπαιδευτικούς.  Όποιος δεν ένιωθε καλά έπρεπε να κάνει τεστ με δικά του έξοδα. Που σημαίνει ότι όλοι οι ασυμπτωματικοί είναι στα σχολεία και διδάσκουν.

Δεν έχει προσλάβει προσωπικό για τον καθαρισμό των σχολείων.

Και μοίρασε σε όλους από μια υπερδιαστασιολογημένη μάσκα.

Η απάντηση της κυβέρνησης είναι ναι, αλλά οι καταλήψεις είναι άνευ αντικειμένου και υποκινούμενες. Αλήθεια τώρα;

Η ίδια κυβέρνηση που απαγορεύει συναθροίσεις άνω των εννέα ατόμων και απαγορεύσεις κυκλοφορίας.

Για να δούμε πώς θα πάει όλο αυτό.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

Τουρκοκυπριακές εκλογές Κατεχόμενα
ΑΝΑΛΥΣΗ

Η ανάδειξη Τατάρ στην ηγεσία της τουρκοκυπριακής κοινότητας / Mια ανάλυση του αποτελέσματος και των πιθανών επιπτώσεων

Οι Τουρκοκύπριοι (και οι έποικοι) ψηφοφόροι εξέλεξαν την Κυριακή 18 Οκτωβρίου τον ηγέτη της κοινότητας τους (τον «πρόεδρο») μέσα από μια διαδικασία δύο γύρων ψηφοφορίας. Ο Ερσίν...

SOCIAL