Live τώρα    
16°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
14.0°C18.3°C
1 BF 67%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
13 °C
9.0°C17.2°C
2 BF 81%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
9 °C
7.8°C11.0°C
1 BF 87%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
17.8°C18.9°C
1 BF 93%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
8 °C
8.0°C8.0°C
0 BF 87%
Νέα λίστα Πέτσα / Έρχεται δωράκι ύψους 2 εκατ. ευρώ στους καναλάρχες
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Νέα λίστα Πέτσα / Έρχεται δωράκι ύψους 2 εκατ. ευρώ στους καναλάρχες

Στέλιος Πέτσας
Ο Στέλιος Πέτσας (EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ)

Δια στόματος του Στέλιου Πέτσα επιβεβαιώθηκε το νέο δωράκι της κυβέρνησης προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης με το πρόσχημα της πανδημίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πριν καλά καλά κοπάσουν οι αντιδράσεις για τη λίστα Πέτσα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, είπε ότι από τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει σε μια νέα καμπάνια ενημέρωσης, όπως το «Μένουμε Σπίτι», όπου θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τους εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικούς σταθμούς.

Σύμφωνα με τον Στ. Πέτσα, το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμύρια ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και της αμοιβής του αναδόχου.

Δηλαδή η κυβέρνηση επιλέγει για δεύτερη φορά να δώσει «ζεστό» χρήμα στα κανάλια, αντί να προχωρήσει με την μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα να προβάλουν. Και όλα αυτά τη στιγμή που παρατηρούνται τεράστιες ελλείψεις σε υγεία και παιδεία.

Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης «γιατί δεν προχωράει με την μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα τα πανελληνίας εμβέλεια κανάλια να προβάλουν», ισχυρίστηκε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα» αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως την αποτελεσματικότητά τους.

Έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ, παραδεχόμενος την αποτυχία της κυβέρνησης και σε αυτόν τον τομέα.

Π. Πολάκης: Δεν θα σας σώσει τίποτα

Έντονη ήταν η αντίδραση του Π. Πολάκη στη νέα προαναγγελία του κυβερνητικού εκπροσώπου. «Κ. Πέτσα, σας έχει πει κανείς πως τα μηνύματα υγειονομικού χαρακτήρα πρέπει να προβάλλονται δωρεάν, ως μηνύματα κοινωνικού χαρακτήρα, από τις ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες πανελλαδικής εμβέλειας;» διερωτάται ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Αν χρειαστεί ενημέρωση για τη δεύτερη φάση της πανδημίας που είναι σε εξέλιξη, όλα τα ΜΜΕ (έντυπα, διαδικτυακά, τηλεοπτικά) είναι υποχρεωμένα να τα προβάλλουν δωρεάν και σε ζώνες υψηλής τηλεθέασης, για λόγους προστασίας του δημόσιου συμφέροντος! Μόνο το κόστος παραγωγής των μηνυμάτων μπορεί να πληρωθεί!

Άρα, γιατί θέλετε να ξαναταΐσετε τα ΜΜΕ με δεύτερη «λίστα Πέτσα» της ντροπής και της διασπάθισης του δημοσίου χρήματος με την τροπολογία που φέρνετε;

Η απάντηση βέβαια είναι γνωστή: “για να σας λιβανίζουν και να καλύπτουν την καταστροφική σας διαχείριση και στην πανδημία και στην οικονομία και στα εθνικά”!

Να ξέρετε όμως ότι δεν θα σας σώσει τίποτα. Η πραγματικότητα θα σαρώσει όλη την εικονική πραγματικότητα των «παπαγάλων» των ΜΜΕ!  Εδώ θα είμαστε...» υπογραμμίζει ο Π. Πολάκης.

Συσπείρωση Δημοσιογράφων - Δούρειος Τύπος: Νέα δόξα για την πέτσινη δημοσιογραφία

Την εντυπωσιακή καρποφορία των λεφτόδεντρων της κυβέρνησης, που συνεχίζουν να γεννούν για τα ΜΜΕ, επισημαίνει η Συσπείρωση Δημοσιογράφων - Δούρειος Τύπος.

Όπως σημειώνει, «ο σάλος για τον τρόπο που η κυβέρνηση σκόρπισε 20 εκατ. Ευρώ σε ΜΜΕ, με βασικό κριτήριο τις επιδόσεις στην… αγιογράφηση του Μωυσή, είναι ακόμη νωπός.

Τα κανάλια συνεχίζουν να απολαμβάνουν τη γαλαντομία της κυβέρνησης, κρατώντας στα ταμεία τους 21 εκατ. Ευρώ, που κανονικά θα απέδιδαν εφέτος ως δόση του 2020 για τις συχνότητες».

Σύμφωνα με την «Συσπείρωση», τα «καθολικά, διαφανή μέτρα στήριξης του Τύπου αγνοούνται μαζί με την τύχη της επιτροπής που εδώ και μήνες συγκροτήθηκε για το θέμα. Οι υποσχέσεις Πέτσα για άμεση εφαρμογή των μέτρων, εδώ και μήνες, αποδείχθηκαν… πέτσινες. Παράλληλα τα ΜΜΕ περνάνε πλέον με τη βούλα του νέου οργανογράμματος στην Προεδρία της Κυβέρνησης, γεγονός προβληματικό θεσμικά και δηλωτικό της αντίληψης για ασφυκτικό έλεγχο και κομματικοποίηση της ενημέρωσης που διακατέχει την κυβέρνηση της Ν.Δ.

Την ίδια ώρα η κυβέρνηση επανέρχεται δριμύτερη στο δρόμο της προκλητικής αδιαφάνειας. Φέρνει προς έγκριση στη Βουλή, με άσχετη διάταξη στο νομοσχέδιο για τους πλημμυροπαθείς, νέα ενημερωτική καμπάνια για τον κορωνοϊό, βασικό στοιχείο της οποίας θα είναι οι  απευθείας αναθέσεις κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων. Με άλλη ρύθμιση του νομοσχεδίου χορηγείται προσαυξημένη έκπτωση για διαφημιστικές δαπάνες κατά 100% το 2020 και 60% το 2021.

Τα ίδια κι ακόμη χειρότερα, δηλαδή».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL