«Μήπως η ρήξη είναι μια λύση;» αναρωτήθηκε ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής Ν. Μιχαλολιάκος, σε μια τοποθέτηση με σαφή ευρωσκεπτικιστική χροιά και επιχειρώντας να υπερασπιστεί τα συμφέροντας της μεσαίας τάξης. Ο ηγέτης της ναζιστικής οργάνωσης ζήτησε καταγγελία του χρέους και συμφωνία που δεν θα περιλαμβάνει πρωτογενή πλεονάσματα ή υπαγωγή στο Αγγλικό Δίκαιο.
Ο Ν. Μιχαλολιάκος επισήμανε ότι το ευρώ δεν είναι φετίχ κι ότι η κυβέρνηση δεν πρέπει να καταφεύγει στον εκφοβισμό του ελληνικού λαού αντιτείνοντας ένα εθνικό σχέδιο ανάπτυξης και εθνικού προστατευτισμού. Ο αρχηγός της ναζιστικής οργάνωσης δεν απέφυγε να επιτεθεί και στη Ν.Δ. παρατηρώντας ότι αν ήταν προς το εθνικό συμφέρον, γιατί δεν υπέγραψε το τρίτο Μνημόνιο και κατέφυγε σε πρόωρες εκλογές με μόνο στόχο τη διαχειρίσιμη ήττα για την ομάδα του Αντ. Σαμαρά. Παράλληλα, ο Ν. Μιχαλολιάκος υπερασπίστηκε τη μεσαία τάξη από τη «μαρξιστική επίθεση» που υποτίθεται ότι δέχεται υποστηρίζοντας ότι όσοι λαμβάνουν 30.000 ευρώ τον χρόνο δεν έγιναν ξαφνικά πλούσιοι.