Σταματάει επιτέλους η "σαλαμοποίηση" των εξοπλιστικών προγραμμάτων που μέχρι σήμερα λειτουργούσε ως εργαλείο πίεσης προς το υπουργείο Άμυνας και προκαλούσε συνεχή οικονομική αιμορραγία καθώς δεν ήταν εξασφαλισμένη η υποστήριξη των οπλικών συστημάτων καθ' όλο τον κύκλο ζωής τους.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, επέρχονται τροποποιήσεις στον νόμο 3978/2011 ώστε να καθίσταται υποχρεωτική η σύμβαση FOS (follow on support) για την πρόσκτηση κάθε οπλικού συστήματος και να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή υποστήριξης και ανταλλακτικών για την επιχειρησιακή ζωή του συστήματος. Η υποστήριξη αφορά συντήρηση, ανταλλακτικά, εκπαίδευση, πυρομαχικά καθώς και ενδεχόμενο εκσυγχρονισμό, παράταση διάρκειας ζωής και αναβάθμιση.