Αύριο, Παρασκευή 1η Μαΐου, θα τελεστεί, όπως κάθε χρόνο εδώ και τέσσερις δεκαετίες, το μνημόσυνο του αγωνιστή της Δημοκρατίας και παρ' ολίγον τυραννοκτόνου Αλέκου Παναγούλη. Η οικογένεια και οι συναγωνιστές μάς προσκαλούν να δώσουμε το «παρών» στις 12 το μεσημέρι, στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών.