Live τώρα    
Ο Στ. Θεοδωράκης επικρίνει την κυβέρνηση, αλλά σιωπά για τους δανειστές
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο Στ. Θεοδωράκης επικρίνει την κυβέρνηση, αλλά σιωπά για τους δανειστές

Συνεχίζοντας να αποφεύγει να πάρει θέση ευθέως για το πώς πρέπει να σταθεί η κυβέρνηση στη διαπραγμάτευση, δηλαδή εάν θα πρέπει να επιμένει στις κόκκινες γραμμές της ή να αποδεχτεί τις όποιες απαιτήσεις των θεσμών, ο Στ. Θεοδωράκης επέμεινε στην κριτική εντυπώσεων που ασκούν Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ αναφορικά με την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας.

"Να επιλέξει εάν θέλει να συμπορευθεί με την Ευρώπη ή με τα παρωχημένα μυαλά της κυβέρνησής του, καθώς δεν μπορεί να ικανοποιήσει ταυτόχρονα και τους δύο" είπε για τον πρωθυπουργό ο επικεφαλής του Ποταμιού, μέσα από δηλώσεις του σε διεθνές Μέσο, στην ισπανική εφημερίδα "Λα Βαγκουάρντια". Στο ίδιο μοτίβο εξέφρασε την ελπίδα "ο πρωθυπουργός να αποφασίσει να συμπορευθεί με την Ευρώπη και τη λογική", γιατί "η άλλη οδός, η αντιευρωπαϊκή οδός, την οποία κάποιοι από το κόμμα τού προτείνουν, οδηγεί στην καταστροφή της Ελλάδας".

Ως προς τη διαπραγμάτευση, περιορίστηκε να μιλήσει για λανθασμένο τρόπο εκ μέρους της ελληνικής πλευράς, ενώ προσπέρασε την πολιτική και τις πρακτικές αδικαιολόγητων πιέσεων των εταίρων προς τη χώρα. Ανέφερε απλά ότι "με τους Ευρωπαίους έχουμε πράγματα να λύσουμε και οφείλουμε να διαπραγματευτούμε σκληρά προκειμένου να αλλάξουμε τους όρους του παιχνιδιού" και πως "θέλουμε να δώσουμε μια μάχη αλλά όχι ενάντια στην Ε.Ε. αλλά εντός της Ε.Ε.". Ακόμα, ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ συμφωνούν στη "διάγνωση", αλλά όχι στη "λύση".

Ν. ΛΙΟΝ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0