Live τώρα    
Μήνυμα - γρίφος από Ουάσιγκτον
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μήνυμα - γρίφος από Ουάσιγκτον

Μήνυμα με διπλή ανάγνωση για τη συνάντηση Τσίπρα - Μέρκελ στο Βερολίνο έστειλαν οι ΗΠΑ, τονίζοντας πως «επί πολλά χρόνια τώρα βρισκόμαστε κοντά στους Ευρωπαίους συμμάχους και εταίρους μας για μερικά (από τα ζητήματα) οικονομικής ανασφάλειας στην Ευρώπη».

Έτσι ακριβώς διατυπωμένη ήταν η απάντηση του εκπρόσωπου του Λευκού Οίκου Τζος Έρνεστ σε ερώτηση δημοσιογράφου για τη συνάντηση στο Βερολίνο του Έλληνα πρωθυπουργού με τη Γερμανίδα καγκελάριο. Ο Αμερικανός εκπρόσωπος έσπευσε να προσθέσει ότι «συνεχίζουμε να είμαστε προσεκτικοί όσον αφορά το θέμα αυτό" και ότι "είναι προς το συμφέρον των Ηνωμένων Πολιτειών και της οικονομίας μας αυτές οι διαφορές να επιλυθούν».

Όπως είπε ο Έρνεστ, «τα καλά νέα είναι» ότι το καθένα από τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. έχει το δικό του ενδιαφέρον στην προσπάθεια να επιλυθεί αυτή η κατάσταση. Για περισσότερα, πάντως, ο Αμερικανός εκπρόσωπος παρέπεμψε στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο -όπως είπε- πιθανώς θα μπορούσε να παρέχει «κάποια περισσότερη» ενημέρωση για τις συνομιλίες που είχαν αξιωματούχοι της κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών με ομολόγους τους στην Ευρώπη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0