«Η σημερινή κυβέρνηση απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι διαπραγματεύεται ως ισότιμος εταίρος και με αξιοπρέπεια προς όφελος του ελληνικού λαού και μόνο» τόνισε η εκπρόσωπος Τύπου των ΑΝ.ΕΛΛ. Μ. Χρυσοβελώνη, σχετικά με το αποτέλεσμα της επταμερούς συνάντησης στις Βρυξέλλες. Η εκπρόσωπος Τύπου των ΑΝ.ΕΛ. υπογράμμισε ότι «το mail Χαρδούβελη αποτελεί οριστικά πια παρελθόν, δεν θα υπάρξουν άλλα μέτρα λιτότητας, γιατί αυτό επιτάσσει η νωπή λαϊκή ετυμηγορία».
Η Μ. Χρυσοβελώνη επισημαίνει για ακόμη μια φορά την στήριξη των ΑΝ.ΕΛΛ. στις προσπάθειες της κυβέρνησης για την έξοδο από την οικονομική κρίση. Παράλληλα, σημειώνει ότι «θα ήταν επίσης πολύ πιο επωφελές για τη χώρα το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να μην επιδεικνύει τόση και τέτοια μικροψυχία» σχολιάζοντας ότι η Ν.Δ. «παρακάμπτει με ασύγγνωστη ευκολία το γεγονός πως την οικονομική ασφυξία επέβαλαν οι δανειστές και οι υποτακτικοί τους».