Ανοίγει τον δρόμο για τη δικαίωση των θυμάτων του Διστόμου ο υπουργός Δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος, καθώς δήλωσε χθες στη Βουλή πως "είμαι έτοιμος να δώσω την άδειά μου για εκτέλεση της απόφασης του Αρείου Πάγου". Ο υπουργός διευκρίνισε πως "τον χρόνο της απόφασής μου θα τον εξαρτήσω από την πολυπλοκότητα της υπόθεσης και τις εθνικές διαστάσεις της".
Το 2000 ο Άρειος Πάγος με απόφασή του δικαίωσε τα θύματα του Διστόμου επιδικάζοντας στη Γερμανία να πληρώσει αποζημιώσεις, σε διαφορετική περίπτωση θα γινόταν συντηρητική κατάσχεση της περιουσίας του γερμανικού Δημοσίου. Όμως, για να υπάρξει κατάσχεση κατά ξένου κράτους στην Ελλάδα, απαιτείται υπογραφή από τον υπουργό Δικαιοσύνης της Ελλάδας - κάτι που απέφευγαν να πράξουν όλοι οι διατελέσαντες υπουργοί Δικαιοσύνης της τελευταίας 15ετίας.