Στον ισχυρισμό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ εξαπάτησε τους πολίτες που τον ψήφισαν προέβη ο γενικός γραμματέας της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δ. Κουτσούμπας. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, ο επικεφαλής του κόμματος ισχυρίστηκε πως η κατάργηση της τρόικας είναι άνευ σημασίας. Παράλληλα, η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος ζητεί να έλθει στη Βουλή και να ψηφιστεί με ονομαστική ψηφοφορία η συμφωνία που υπέγραψε η κυβέρνηση με τους εταίρους.
Αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, ο επικεφαλής του ΚΚΕ ισχυρίστηκε πως αυτά που εξήγγειλε προεκλογικά "ήταν μια διαφημιστική απάτη". Και πρόσθεσε: "Και μετεκλογικά αυτό έγινε πολύ πιο φανερό, η υποτιθέμενη σκληρή διαπραγμάτευση".
Χαιρετίζει το συλλαλητήριο του ΚΚΕ ο Μίκης Θεοδωράκης
Χαιρετισμό για το συλλαλητήριο που διοργανώνει απόψε το ΚΚΕ στο Σύνταγμα ενάντια στη συμφωνία της κυβέρνησης με τους εταίρους για επέκταση της δανειακής σύμβασης απέστειλε ο Μίκης Θεοδωράκης στον Δ. Κουτσούμπα. Ο επικεφαλής του ΚΚΕ, με επιστολή του, ευχαρίστησε τον Μίκη Θεοδωράκη. Το κείμενο του συνθέτη έχει ως εξής:
"Χαιρετίζω τη συγκέντρωση που θα γίνει αύριο (σ.σ.: σήμερα) στο Σύνταγμα με στόχο την πρόταση νόμου για την κατάργηση των Μνημονίων.
Οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν γνωρίζουν ότι, αν και πέρασε ένας μήνας από την εκλογική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ και την πλειοψηφία στη Βουλή της Αριστεράς (γενικά) στη χώρα μας, εξακολουθούν να ισχύουν οι παρακάτω προδοτικές δεσμεύσεις:
* Πρώτον: Η παράδοση της εθνικής μας κυριαρχίας στους ξένους.
* Δεύτερον: η καθολική δέσμευση της δημόσιας περιουσίας της χώρας.
* Τρίτον: η απαγόρευση άσκησης εθνικής οικονομικής και εξωτερικής πολιτικής.
Δηλαδή όροι που ταιριάζουν σε λαούς ραγιάδων και δούλων και όχι σε περήφανους και ελεύθερους πολίτες, όπως θέλουμε και παλεύουμε να είμαστε ο Λαός και η Πατρίδα μας.
Ως ελεύθερος Έλληνας αισθάνομαι αγανάκτηση και ντροπή γιατί η καινούργια Βουλή ανέχεται ακόμα την ύπαρξη των Μνημονίων που μας ντροπιάζουν και μας εξευτελίζουν διεθνώς και προ παντός απέναντι σ' αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους για να είμαστε εμείς ελεύθεροι.
Σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία του Λαού μας είπε ένα στεντόρειο ΟΧΙ στους σημερινούς εχθρούς του Λαού μας, ντόπιους και ξένους.
Χαίρομαι που ο Λαός μάς δείχνει ξανά τον δρόμο του παλλαϊκού αγώνα επικεντρώνοντας τα πυρά του ενάντια στον πρώτο και κύριο στόχο - προϋπόθεση για να απαλλαγούμε από τον ξένο ζυγό: την κατάργηση των Μνημονίων μέσα στον ίδιο χώρο στον οποίο ψηφίστηκαν με εντολή των ξένων. Μέσα στη Βουλή των Ελλήνων.
Απευθύνομαι προς πάσαν κατεύθυνση με την προγονική παραίνεση: 'Ο τολμών νικά'".
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΙΜΟΣ